Díjeső

Hiába, az ősz többnyire csapadékos. Hol eső hull, hol hó, a Mazda fölött pedig a díjak felhői nyíltak meg és árasztják el ismét megannyi elismeréssel kedvenc márkánkat. Mert megérdemli!

Bizony jó néhányszor alkalmunk nyílt már a Mazda sikereiről és elismeréseiről beszámolni itt a Mazdablogon. Hiszen csak a termékek formavilágát méltató Red Dot Design díjat két alkalommal nyerte el a márka a Mazdablog.hu 2014-es indulása óta, azaz 2014-ben és 2015-ben is. Ezenkívül pedig számos más, kisebb-nagyobb elismerésben is részesültek a Mazda típusai. Így például a Mazda3 nem csupán a legjobb a kategóriájában, de egyben a „legkúlabb” is, a Mazda6 utastere szintén a legjobb, és a Mazda2 miatt is alig győztek díjátadókra járni a márka illetékesei. Egyebek mellett Év Autója díjat is nyert a Mazda2, csakúgy, mint a CX-5, és akkor még nem is említettük az MX-5 díjkavalkádját. Nem is tesszük, mert arra kevés lenne itt a hely, és egyébként is érdekesebb, hogy a nálunk kevésbé elfogult piaci megfigyelők szerint miben bizonyult mostanában legjobbnak a Mazda.

KODO nélkül is hódít még a tengerentúlon a Mazda5

KODO nélkül is hódít még a tengerentúlon a Mazda5

Az amerikai U.S. News & World Report szerint a Mazda egészen egyszerűen a legjobb autómárka. Ezt az évente megválasztásra kerülő díjat most először osztotta ki a fogyasztók érdekeit már régóta képviselő magazin. Így a Mazda egészen pontosan a 2016 Best Car Brand díj győztese. Az elismerést több tényező együttes eredményeként ítélik oda a legjobbnak. Ide tartoznak az amerikai autós média vezető képviselőinél elért teszteredmények, valamint márka típusainak a törésteszteken és a megbízhatósági teszteken tanúsított szereplései is. A szintén e magazin gondozásában, évente, kategóriánként kiosztásra kerülő és elsősorban az ár-érték arányt vizsgáló díjak közül a legjobb nagy SUV (Best Large SUV for the Money) és a legjobb kompakt egyterű díját (Best Minivan for the Money) is a Mazda nyerte tavaly, a leköszönő – közel tízéves – CX-9 és Mazda5 típusokkal. Hiába, öreg Mazda nem vén Mazda, avagy ezek az elismerések is remekül mutatják, hogy egy eltűnő vagy pályafutását új generációval folytató Mazda típus felett sem jár el az idő. Sőt, kiváló lehet a maga nemében, ám a márka egyszerűen tud még jobbat is kínálni. Ezért hálás választás használt Mazdát venni.

Kilencévesen is lehet legjobb a Mazda CX-9

Kilencévesen is lehet legjobb a Mazda CX-9

Műszakilag magas szintű négykerekűek persze – valljuk be –, mindig készültek más gyártóknál is szép számmal, amelyek ráadásul megbízhatóak, biztonságosak és az áruk is jó, mégsem vonzanak tömegeket. Mert unalmasak! Erre pedig azok is rájöttek a tengerentúlon, akik nem csupán a legjobb autót keresik, hanem a legszerethetőbbet. A Strategic Vision a vásárlói döntéseket tudományos igényességgel immár több mint harminc éve vizsgáló amerikai vállalkozás, amely tudja, hogy az emberek bizony érzelmi alapon választanak terméket, így autót is. Felmérésük szerint a kompakt típusok manapság elsősorban gazdaságosságukkal igyekeznek kitűnni a tömegből. Ezért is értékelték nagyra a Mazda3 modelljeit, amelyek nem csupán üzemanyag-fogyasztás és károsanyag-kibocsátás terén remekelnek, hanem emellett temérdek pluszt is adnak használóiknak. Az újautó-vásárlók visszajelzéseinek egyik legelismertebb adatbázisát készítő Strategic Vision legfrissebb Customer Love Index Reportja alapján a Mazda3 kategóriája legszerethetőbb típusa. Szerintük ez annak köszönhető, hogy mérhető kvalitásain túl, a Hármas teljesítményben és stílusban is példamutató, ami izgalmassá teszi a vevők szemében.

Nem csupán cool, hanem vásárlói szerint izgalmas is a Mazda3

Nem csupán cool, hanem vásárlói szerint izgalmas is a Mazda3

Jóval kevésbé szentimentális téma, és minden bizonnyal egyáltalán nem érzelmi alapú döntést követően bizonyult szintén díjnyertesnek a Mazda új fényezési eljárása. Az Aqua-tech elnevezésű festési technológia ugyanis miniszterelnöki díjban részesült a hatodik Monodzukuri Nippon Grand Award megmérettetésen. A választás azért esett a Mazda újdonságára, mert környezetbarát. Alkalmazásával egyaránt jóval kevesebb illékony szerves vegyület és széndioxid jut a levegőbe, mint más fényezési eljárás során. Magyarul, kisebb energiafelhasználással és kevesebb festék alapanyaggal dolgozik ez a technológia, mégis olyan gyönyörű végeredmény születhet, mint például a Soul Red fényezés.

A Mazda új Soul Red árnyalata már az Aqua-tech eljárással kerül az autókra

A Mazda új Soul Red árnyalata már az Aqua-tech eljárással kerül az autókra

Comments are closed