Újabb díjeső

Nemrég számolhattunk be a Mazda ihlette parfüm csomagolásáért bezsebelt díjról, ám azóta újabb elismerés érte a márkát, ráadásul nem is egy. Persze ami jó, azt valóban illik dicsérni.

Mindent a szemnek?

Van valaki, aki önként néz tévéreklámokat? Az internet legnépszerűbb videó megosztója, a Youtube szerint igen, meglepően sokan. A MazdaUSA csatorna legnépszerűbb filmjei ugyanis reklámok. Hét darab 30 másodperces, kedves kis alkotás, amiknek az üzenete az, hogy Mazdát vezetni jó.

CX-3 menni Amerika

Valljuk be őszintén, a Mazda CX-3 hiába fantasztikusan sikeres hazájában, Európában és a világ sok más táján, egyszerűen nem való a tengerentúlra. Ahogy általában semmilyen kisméretű autó, mert arrafelé azokat nem igazán becsülik sokra. Vagy ez csak előítélet, netán léteznek kivételek? Elképzelhető.

Hosszú távú kapcsolat

CX-3 tesztautó már kétszer is járt korábban nálunk. Egyszer a legjobban felszerelt dízel, majd a legerősebb benzines változat is tiszteletét tette a Mazdablognál. Bánatukra mindketten automatikus sebességváltóval karöltve érkeztek hozzánk. Már akkor kíváncsiak voltunk, miben lehet más egy kézi kapcsolású változat, a közelmúltban pedig egy hosszú úton ki is próbáltuk.

A CX-3 egy családanya szemszögéből

Még a nyáron nyert egész hétvégére szóló tesztvezetést Hobok Erika egy Mazda CX-3-mal, és megkértük, hogy ossza meg a „Mazdás hétvégéjén” szerzett tapasztalatait, élményeit. Elöljáróban csak annyit, hogy a nyereményjáték lezárása után barátai, ismerősei, családtagjai vele együtt örültek a nyereményautónak. E győzelemmel ugyanis megdőlt számukra az a tézis a szkeptikusok fejében, miszerint az ilyen játékok győztesei már „eleve eldöntöttek” és csakis a cimborák, rokonok köréből kerülhetnek ki. 🙂