Korunk szabadidő-autói leginkább a városban flangálnak a házak között, a biztos talajon. Legfeljebb az úthibák és a magas padkák állítják őket kihívás elé, ám a Mazda CX-5 az összkerékhajtásával bátran merészkedhet a város szélére is. Bizonyítékot szeretnél? Nézd meg a következő videót!

Hatalmas meglepetéssel készült ebben az évben Európának a Mazda. Még idén hazánkban is megjelenik egy olyan új típus, amelyet korlátozott darabszáma miatt csak a legkiváltságosabb megrendelők érhetnek majd el. Ráadásul ritkaságán túl is jó üzletnek ígérkezik a legújabb Mazda.

A Mazda Centrum második játékának nyertese Kispéter Csaba igazi Mazda rajongó. Évek óta a japán gyártó termékeit használja. Így talán még érdekesebb hogyan írta le a CX-5-tel együtt töltött hétvégét. Következzék Csaba élménybeszámolója!

Kevés más márka értékesítési eredményeiről érdemes szót említeni, mint a Mazda, hiszen az európai újautó-eladások bizony nem éppen biztatóak. A Mazda mégis rekordmértékben tudta növelni eladásait és bevételeit Európában és világszinten egyaránt.

A 2012-es világvége-elmélet megdőlése óta a filmipar katasztrófákra éhes producerei körében kiújult a zombi-láz. Az élőholtak egyelőre ugyan csak a mozivásznon, a televízió képernyőin és a videojátékok virtuális világában tengetik belassult, hörgésekkel teli életüket, egyesek szerint azonban nem árt felkészülni a húsevő ragadozók valós támadására. CJ Wilson egy CX-5-ös átalakításával alkotta meg a sci-fi teremtmények […]

A Mazda történelmét kutatva számos érdekes tényre, és kiemelkedő teljesítményre bukkanhatunk. Mai bejegyzésünkben összegyűjtöttünk 15 olyan különleges információt, amely sokak számára lehet ismeretlen. Legelső, leggyorsabb, legnagyobb Mazdák, és egy kis töri óra a folytatásban. 

Sokan kérdőjelezik meg a (legtöbbször) városi terepjáróként, vagy szabadidő-autóként definiált SUV-k képességeit, ha rendezetlen terepen való közlekedésről esik szó. A Mazda CX-5 már bizonyított a praktikum, a kényelem, és a – SkyActiv technológiának köszönhetően – a hatékonyság tekintetében is, ezért a márka ausztrál csapata a természet lágy ölén tette próbára a kompakt crossovert.

A Mazda új KODO tervezési filozófiája alapján épített típusok nem csak küllemükben újszerűek, az őket népszerűsítő kampány forradalmasította az interaktív reklámok világát is. Ismerjétek meg a „Game Changers” akciót!