Ígéret szép szó, ha betartják úgy jó. A Mazda CX-7 Adrenaline bemutatásának végén ígértük, hogy megnézzük mit műveltek a Mazdaspeed műhelyében a hamarosan hozzánk is megérkező CX-3-mal. Örömmel jelentjük, a Mazdánál bőven van elképzelés a vagányabb verzióhoz.

Hamar begyűjtötte a piros pontokat a Mazda három elsőse, hiszen közülük még csak az egyik érkezett meg a magyar piacra. Így viszont elmondható, hogy a márka mindhárom új típusának formatervi munkáját hivatalosan is elismerte a szakma. Gratulálunk!

Hazánkban is bemutatkozott a várva-várt a Mazda2, az Autó Mirai leleplezésén mi is jelen voltunk. A sztárvendéggel is tarkított bemutatón – az ügyfelek mellett – a Mazda Centrum közösségi oldalának nyertesei is az elsők között ismerkedhettek meg a Kodo-formanyelv legkisebb üdvöskéjével.

Nevezzék Kettőnek, 121-nek vagy Demiónak, kisautói eddigi jó pár nemzedékével a Mazda az elmúlt évtizedekben eléggé kiismerte az autópiac eme szegmensét. Így mostanra a Mazda2 legújabb generációja egy olyan kiskocsivá érett, amellyel a márka bátran felveheti a versenyt bármely konkurensével. És meg is teszi.

Vége ugyan még nincs a várakozásnak, hiszen csak papíron érkezett meg, de legalább nyilvánosságra hozták az új Mazda2 árait. Ennek köszönhetően alaposan megvizsgáljuk az újdonság kínálatát – most még csak önmagához képest.

Létezik Észak-Amerikában egy autómárka, amelynek termékei kizárólag az Egyesült Államokban és Kanadában érhetők el. A viszonylag friss jogosítványosokat célzó, fiatalos beállítottságú márka maga is a 21. század szülötte és a Toyota áll mögötte. No, de mi köze a Scionnak a Mazdához? Mindjárt kiderül.

Ahogy arról korábban már beszámoltunk, a hozzánk jövő év elején érkező új Mazda2 Japánban elnyerte az Év Autója díjat. Azóta hazájában a legjobb dizájnért járó Good Design Gold Award Japan 2014 díjat is bezsebelte, legutóbb pedig Berlinben kategóriája Arany Kormánykerék díjával jutalmazták.

Japánban Év Autója díjat nyert a Mazda. Az elismerést ezúttal az odaát már nyáron bemutatott új Mazda2 – illetve ott Demio néven forgalmazott ikertestvére – érdemelte ki, ismét ékes bizonyítékát adva a KODO-vonalak és a SKYACTIV-technológia sikerének. Hiszen már az e vonulat első fecskéjének tekinthető Mazda CX-5 is Év Autója díjat nyert Japánban, két évvel […]

Már az első találkozás alkalmával is ígéretes volt a Mazda új kisautója, amely Genfben még Hazumiként mutatkozott be.  Ahogy jöttek az újabb hírek, az ígéret továbbra is reálisnak tűnt, mert az új Mazda2 szinte mindent megkap, ami a nagyokhoz jár, azon túl, hogy megjelenésében is hozzájuk igazodik.

Egy dízelmotor kapcsán az első adatsor amire mindenki kíváncsi, az a fogyasztási értékeket taglaló rubrika. Vajon milyen értékekkel kápráztat el minket az először a Mazda2 következő generációjában kipróbálható új, 1,5 literes dízelmotor, hivatalos nevén a SKYACTIV-D 1.5? Ezt most még nem tudjuk, fogyasztási adatokat ugyanis nem árult el a Mazda, csak annyit, hogy kategóriája leggazdaságosabb […]

A mai legkisebb Mazda koncepciója jelentősen megváltozott az évek során. A korábbi generációk praktikus vonásai mellett ma a sportosság vonalai is kidomborodnak a Mazda2-n. Mondhatnánk: a kocka el van vetve.