Egy Mazda élete – Félidőben

Amikor Barátunk megvette új Mazda3 G100 autóját, amelynek életét azóta figyelemmel kísérjük, úgy tervezte, hogy körülbelül 9-10 évig és 300 ezer kilométeres futásteljesítményig tartja meg. Nos, elérkeztünk a feléhez, a jármű januárban lesz ötéves és elhagyta a számlálója a 160 ezer kilométert. Így ismét átesett egy kötelező karbantartáson a Mazda Centrum újbudai márkaszervizében, ám egyéb beavatkozásra ezúttal sem volt szükség.

Lehullt a lepel

Megérkezett a Mazda3 várva várt negyedik nemzedéke – legalábbis Amerikába. A Los Angeles Auto Show keretében lerántott lepel a KAI tanulmányautó vonalait rejtette. Az alábbiakban arról is írunk, hogy mi található a lemezek alatt.

Egy Mazda élete – 140 felett is gondtalanul

Aki arra számít, hogy most leírjuk, mekkora élmény a Mazda3 G100 modellel száguldozni, annak csalódnia kell. A címben szereplő szám ugyanis arra utal, hogy Barátunk Mazda3-asa, amelynek életét új kora óta nyomon követjük, túlesett a 140 ezer kilométernél esedékes kötelező karbantartáson a Mazda Centrum újbudai márkaszervizében.

Jövőmotor

Célegyenesbe fordult a Mazda SKYACTIV-X projektje. Ezt mutatja, hogy a közelmúltban „földi halandók” is beülhettek a prototípus SKYACTIV-X autókba, és kipróbálhatták a jövőt. Hónapokkal ezelőtt még csak „kémfotókat” láthattunk a matt fekete Mazda3 prototípusokról, amelyek már a SKYACTIV-X technológiát hordozzák. Lássuk, mit tapasztaltak, akik kipróbálták.

Nekünk így volt szép

Igyekeztünk összeszedni az alábbiakban 2017 legemlékezetesebb pillanatait, bár számunkra igazából minden kedves, ami Mazda. Ezért is szeretünk visszatekinteni így év elején, illetve még távolabbra év közben. Most azonban lássuk, mit hozott 2017 a Mazdának, illetve a Mazda mit hozott a rajongóinak.

Meddig jó?

KAI néven, tanulmány formájában már bemutatták a Mazda3 következő nemzedékét, pedig mi szinte még meg sem szoktuk. Így megváltozott volna a kompakt személyautók piaca, hogy szükséges a Mazda3 frissítése? Utánanéztünk.