Szép dolog a művészet, legfőképpen azért, mert mindenki másképpen vélekedik róla. Akadnak, akik csak a Bartók rádióban hallanak és a Szépművészeti Múzeumban látnak művészetet és szinte minden egyebet elutasítanak. Másoknak egy Mazda RX hátsó kerekeivel rajzolt aszfaltmotívum is igazi műremek, nem beszélve az előadásmódról. Az e kettő közötti űrről, illetve még inkább e kettő találkozásáról szól […]

Nehéz mindenkinek a kedvére tenni, a legtöbbek ízlésének megfelelő autót rajzolni. Aztán ezt nem csupán prototípusként, hanem sorozatgyártásra alkalmas formában, korszerű, minőségi, gazdaságos technikával ellátva, ráadásul élvezetes használatot, vezethetőséget biztosítva meg is valósítani. Többször. Persze a Mazdának ez sikerül és megint megkapta érte a jutalmát.

Legutóbb nyitva hagytunk egy kérdést Barátunk új kora óta figyelemmel kísért Mazda3-asának 60 ezer kilométeres szervizlátogatása kapcsán, amelyre a Mazda németországi központjától vártuk a választ. Karácsony előtt pozitív visszajelzés érkezett, vagyis jóváhagyták a motoros behajtáskor néha akadozó bal oldali visszapillantó tükör garanciális cseréjét. Barátunk pedig a Mazdacentrum Budafoki úti márkaszervizében elvégeztetett műveletet egy tolatássegítő radar […]

Ó, hol vannak már azok az évek, amikor MPS változat készült a Mazda3-ból. Manapság már inkább az új Mazda3 MPS képe lebeg a szemünk előtt, hiszen egyesek tudni vélik, hogy 2016-ban a jelenlegi generációból is érkezik egy ilyen legerősebb kivitel. Most azonban nem erről esik szó az alábbiakban, hanem az előző Mazda3 MPS modellről.

Hiába, az ősz többnyire csapadékos. Hol eső hull, hol hó, a Mazda fölött pedig a díjak felhői nyíltak meg és árasztják el ismét megannyi elismeréssel kedvenc márkánkat. Mert megérdemli!

Habár olykor egy-egy hosszabb utazás, kirándulás kapcsán írunk Barátunk új kora óta nyomon követett Mazda3-asával szerzett tapasztalatairól – mivel rendkívüli események szerencsére nem zavarnak bele a dolgos hétköznapokba –, most nem egy wellness-hétvégéről számolunk be. Ezúttal az autó egészségmegőrzése került napirendre, ugyanis eljött a 60 ezer kilométernél előírt karbantartás ideje.

CX-3 tesztautó már kétszer is járt korábban nálunk. Egyszer a legjobban felszerelt dízel, majd a legerősebb benzines változat is tiszteletét tette a Mazdablognál. Bánatukra mindketten automatikus sebességváltóval karöltve érkeztek hozzánk. Már akkor kíváncsiak voltunk, miben lehet más egy kézi kapcsolású változat, a közelmúltban pedig egy hosszú úton ki is próbáltuk.

Legutóbb egy márciusi síút alkalmával számoltunk be Barátunk kedvező tapasztalatairól és kellemes kalandjairól a Mazda3-asával, amelynek életét új kora óta, azaz közel két éve kísérjük figyelemmel itt, a Mazdablogon. Most ismét Ausztriában jártak, ám ezúttal egy rövidebb őszi túrázás volt a cél Stájerországban.

Biztosan mindenkinek mondták már legalább egyszer az életben, hogy „merj nagyot álmodni”. Sokan szót is fogadnak, és közülük kerülnek ki azok, akik el is érik céljaikat, vagy valamilyen tekintetben kiemelkednek környezetükből, mert sikerül a legjobbá válniuk a saját területükön. E bejegyzés főhőse is minden bizonnyal ilyen ember, tehát nem arról van szó, hogy ha egy […]

Sokéves tanulmányaik végeztével minden évben rengeteg diák válik állandó munkahellyel rendelkező kenyérkeresővé, szerte a világon. Ők innentől már nem az iskola padjait koptatják, hanem munkahelyükön állnak helyt, iskola helyett munkába járnak minden nap. Kérdés, hogy mivel járnak dolgozni. Vagy ez nem is kérdés?