Korábbi és mostani bejegyzésünk két főhőse közel 1300 kilométert tett meg együtt így nagyon kíváncsiak voltunk mit válaszol Rita arra a kérdésünkre, hogy meggyőzte-e az autó: „Azt hiszem, erre megadtam a választ a korábbiakban. Engem könnyű volt meggyőznie, páromnak egy Toyota Avensise van, de ő is elismerte, hogy nem ok nélküli a rajongásom a Mazdák […]

Talán emlékeztek még Berényi Ritára. Ő nyerte a Mazda Centrum első idei nyereményjátékának fődíját, vagyis ő vihette el egy hétvégére a Mazda zászlóshajóját. Néhány napja arra kértük, hogy foglalja össze az élményeit és Rita eleget is tett a kérésünknek!

Egy kis aprósággal szeretnénk kedveskedni a Mazda rajongóknak. Ráleltünk ugyanis a Mazda japán oldalának arra a részére, ami sokunk számára hiánypótló szerepet tölthet be. A bejegyzés végén található oldalról ugyanis mobil eszközeitekre, vagy számítógépetekre tölthettek le háttérképeket.

Nehéz örökséget vett át 2002-ben a Mazda6. A nagy előd, a Mazda 626 évtizedeken keresztül a kategória egyik legnépszerűbb és legmegbízhatóbb autója volt. Praktikuma és gazdaságos üzemeltetési mutatói miatt nem csak a magánszemélyek, hanem a céges felhasználók is szerették.

A Mazda új KODO tervezési filozófiája alapján épített típusok nem csak küllemükben újszerűek, az őket népszerűsítő kampány forradalmasította az interaktív reklámok világát is. Ismerjétek meg a „Game Changers” akciót!

Hogy repül az idő! És a kilométerek! Ede barátunk Mazda3-asa már nem „új autó”, hanem több mint kéthetes, kilométer-számlálója pedig 2000 felett jár. Bizony, Ede sokat közlekedik autójával, ezért is érte meg neki újat venni használt helyett, ahogy azt már a 2. részben ismertettük.

Sorozatunk első részében megismerkedhettetek Edével, aki a közelmúltban – nyolc év együttélés és több mint negyedmillió kilométer után – lecserélte Mazda6-osát. Mostani bejegyzésünkből megtudhatjátok, a budapesti építészmérnök miért döntött egy új Mazda3 mellett! 

Kétségkívül sok mindent megtudhatunk egy új típusról egy teszt során. De a hosszú távú megbízhatóságról, az üzemeltetés gazdaságosságáról, a legkülönfélébb körülmények közötti üzemanyag-fogyasztásról, a mindennapok változatos helyzeteiben nyújtott előnyökről, esetleg hiányosságokról vagy a szervizkiszolgálás színvonaláról csak több év és 100-200 ezer kilométer tapasztalata alapján kaphatunk közel teljes képet. Ezért úgy határoztunk, hogy blogoldalunkon nyomon követjük […]