Az ősz beköszöntével sikerült végre megkaparintanunk a jubileumi kivitelek egyikét. Az MX-5 30th Anniversary Edition 0044-es sorszámú RF változata majd egy hetet töltött nálunk. Elöljáróban annyit bocsátanánk előre: kellemes hét volt.

Szeptember 21-én ismét a miatások játszóterévé vált a Hungaroring, ugyanis a Magyar MX-5 Klub itt tartotta hagyományos Éves Nagytalálkozóját. Több mint háromszáz kis Mazda roadster ficánkolt egész nap a legendás aszfaltcsíkon, ezenkívül persze más érdekességek és programok is várták a résztvevőket.

Teljesítményével is a prémiummárkák roadsterei közé emelkedett a könnyű és virgonc Mazda MX-5. Így, a típusfrissítés óta immár 184 lóerős kétliteres modell tehát a lóerők tekintetében is összevethetővé teszi a német triumvirátus tagjaival a Mazda roadsterét. Lássuk, hogyan áll helyt!

Mindenki látott már büfévé átalakított négykerekűt – esetleg kétkerekűt, ha utánfutóról beszélünk, lásd Üvegtigris – ám olyat aligha, mint amit most mutatunk. Hiszen mi lehet az ideális jármű utcai árusításhoz? Naná, hogy a Mazda MX-5!(?)

Minden bizonnyal sokan megbocsátanak nekünk, hogy az MX-5 rajongótáborával együtt itt a Mazdablogon sem győzünk megemlékezni a világ legnépszerűbb roadsteréről. Hiszen ritkán ünnepelhetünk ilyen kerek évfordulót, mint az idén 30 éves MX-5 esetében.

Újabb izmosított Mazda modellel rukkolt elő az e témában már komoly tapasztalattal rendelkező brit BBR. Az alany ezúttal is az MX-5, a végeredmény pedig – majdnem – minden eddigit felülmúl. Vajon mit hoztak ki a roadsterből?

„Egyszerűen japán” néven egy kedves brit városkában minden évben megrendezik a japán autók találkozóját. Idén a Mazda MX-5 harmincadik születésnapja is különleges apropót ad ennek az eseménynek. Légy ott Te is, aztán irány észak!

Mindenkinek mást jelent a tökéletes hosszú hétvége. A Magyar MX-5 Klub közel harminc tagja az idei pünkösdi hétvége programjának egy alpesi túrát választott, amelynek négy napján több mint ezer kilométert örömautóztak Ausztria és Németország festői szépségű hegyi útjain. Még az időjárás is tökéletesen alakult a fedél nélküli élményekhez a Miata-Tour Austria-Germany 2019 során.

Itthon is terjednek az autómegosztó szolgáltatások, és hazánktól csak kicsit távolabb már Mazda típusba is ülhet, aki igénybe veszi ezt a viszonylag újfajta szolgáltatást. Miért jó, ha saját autó helyett másokkal együtt használunk Mazdát? Közös gondolkodásra invitálunk.

Közhely, hogy kortól függetlenül mindenki szeret játszani. Szintén közismert, hogy a fiúk inkább „kocsiznak”. Ám korántsem mindegy, hogy konkrétan mivel játszanak kicsi és nagy gyerekek, hiszen kisautó és kisautó között is majdnem akkora különbségek akadnak, mint a nagyok között. Lássuk!

Szép, új, korszerű személyautó bármely Mazda márkakereskedésben elérhető (például együttműködő partnerünk, a Mazda Centrum kereskedéseiben), ám aki kedvenc márkánk egy szép régi példányát akarja a garázsában tudni, annak nem ilyen egyszerű a dolga. A küldetés nem lehetetlen, csupán alapos kutatómunkát igényel egy-egy szép régi autó beszerzése. Erre mutatunk most néhány példát.

Oldalunk további használatával elfogadja a sütiket. További információk

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close