Elnémetesedett?

Vajon mi ugrik be elsőre egy friss Mazda3 kapcsán? Egyrészt a vezetési élmény, másrészt az autó magával ragadó látványa. A mai napig így vagyunk ezzel, pedig naponta látunk mindenféle Mazdát. Ezért is döbbent rá meglepődve csapatunk egyik tagja, hogy valójában még nem vezette az aktuális Mazda3-at. Azóta már igen, és alább meg is osztja tapasztalatait.

Másképp van vele az erő

A Mazda6 kombi változata már többször megfordult nálunk. Benzines erőforrást kombi karosszériával azonban még soha nem próbáltunk. Egészen eddig, mert néhány hete a legerősebb benzines került a kezeink közé. A klasszikus bemutató helyett viszont most a hajtásláncra koncentrálunk.

Lift helyett lépcső

Néhány héttel ezelőtt már bemutattuk Nektek a Mazda3 megújult, ötajtós változatát. A kronológiához hozzátartozik, hogy az és mostani bejegyzésünk főhőse egymásután jártak nálunk. A lépcsőshátú változatot ötajtós társánál is jobban vártuk, hamarosan el is áruljuk, hogy miért.

Minimalista átalakulás

A Mazda ráncfelvarrások kapcsán mostanában leginkább azt kell magyaráznunk, hogy milyen nehéz dolga volt a mérnököknek. No, nem azért, mert annyi dolguk volt a megújulás okán. Sokkal inkább amiatt, mert nagyítóval kellett keresniük azokat a komponenseket, amihez hozzá kellett nyúlniuk.

A jóból soha nem elég

Mindig arra törekszünk, hogy a lehető legkülönfélébb érdekességeket gyűjtsük össze a Mazda háza tájáról, az MX-5 pedig sűrűn visszatérő téma. Nem lehet neki ellenállni, egyszerűen megunhatatlan! Ezúttal három videóval kedveskedünk az MX-5 rajongók legnagyobb örömére.

Cél a tökéletesség

Amióta bemutatkozott a Mazda6 aktuális generációja, már másodszor újult meg jelentősebben, pedig már a kiindulási alap is méltó volt a „márka zászlóshajója” címhez. Ugyan minden ilyen alkalom nehezebbé teszi a mérnökök dolgát, valahogy a Mazdánál ennek ellenére sincs „izzadtságszaga” ezeknek a ráncfelvarrásoknak. Mutatjuk, miért.