Van valaki, aki önként néz tévéreklámokat? Az internet legnépszerűbb videó megosztója, a Youtube szerint igen, meglepően sokan. A MazdaUSA csatorna legnépszerűbb filmjei ugyanis reklámok. Hét darab 30 másodperces, kedves kis alkotás, amiknek az üzenete az, hogy Mazdát vezetni jó.

Mint a pirospaprika a pörkölthöz, úgy tartoznak olyan kifejezések, mint a Skyactiv meg a KODO a Mazdához. Az átlagautós talán nem tudja pontosan, hogy milyen technikai részletek, formatervezési irányok vannak a szavak mögött, de biztosan a márkához tudja kötni azokat. Most egy új szlogent kerül ezek mellé, a G-Vectoring Control. Ettől fogja magát minden vezető […]

Alaposan fel lehetett adva a lecke a Mazda mérnökeinek, amikor a márka vezetői kiadták az utasítást az MX-5 negyedik generációjának fejlesztésére. A formatervezők, a műszaki megoldásokért felelős szakemberek és marketingesek is komoly csapatmunkára voltak ítélve, hiszen ennyire összetett autót talán még soha nem alkotott a Mazda! Hogy miért gondoljuk ezt? Olvass tovább és kiderül!

A Mazda6 már többször szerepelt itt nálunk a Mazdablogon is. Most viszont egy érdekes összehasonlítás főszerepét osztottuk rá. Az amerikai Carbuzz magazin tesztjének szempontjai mellé igyekeztünk odatenni a mi szempontjainkat. A téma pikáns, hiszen a Mazda6 egy igazi világautó, amelyet szinte minden kontinensen szeretnek, az azonban közel sem biztos, hogy pont ugyanazokért a tulajdonságokért!

A Mazda MX-5 egy kiváló menettulajdonságokkal rendelkező utcai autó, nem véletlenül olyan népszerű versenygépként is. Most minden generációjából megnézheted a versenyautó változatot, „munka közben”!

Tizenöt esztendő hosszú idő. Főleg a gépjárműiparban, ahol gyakorlatilag ez két teljes modellciklust jelent. Mostani bejegyzésünk két főszereplője között pedig épp ekkora a korkülönbség. A sok hasonló paraméter mellett arra voltunk kíváncsiak, hogy mennyire eltérő karakterek.

Amikor két esztendővel ezelőtt hazatért a Mazdablog maroknyi csapata a Genfi Autószalonról, vegyes érzelmeink voltak az utazást illetően. A Mazda6 Sportkombi akkor felemás eredménnyel vizsgázott, most pedig arra voltunk kíváncsiak, mi változott a modellfrissítésnek köszönhetően.

CX-3 tesztautó már kétszer is járt korábban nálunk. Egyszer a legjobban felszerelt dízel, majd a legerősebb benzines változat is tiszteletét tette a Mazdablognál. Bánatukra mindketten automatikus sebességváltóval karöltve érkeztek hozzánk. Már akkor kíváncsiak voltunk, miben lehet más egy kézi kapcsolású változat, a közelmúltban pedig egy hosszú úton ki is próbáltuk.

Legutóbb egy márciusi síút alkalmával számoltunk be Barátunk kedvező tapasztalatairól és kellemes kalandjairól a Mazda3-asával, amelynek életét új kora óta, azaz közel két éve kísérjük figyelemmel itt, a Mazdablogon. Most ismét Ausztriában jártak, ám ezúttal egy rövidebb őszi túrázás volt a cél Stájerországban.

Lassan vége a nyárnak és azt gondoljuk: a szeptemberrel indult újra az élet. Főleg igaz ez az iskolák mellett a kereskedelemre, és talán még hatványozottabban az autókereskedelemre. A Mazdablog együttműködő partnere idén viszont nem ezt tapasztalta, és ebben nagy szerepe van a CX-3-nak is.

Immár évek óta tart a Mazda sikersorozata, a KODO formanyelv és a SKYACTIV műszaki arzenál jóvoltából. Sorra érkeznek a kínálatba az e „csomag” szerint megálmodott típusok, így jelenleg szinte már nem is maradt a korábbi stílust hordozó képviselője a Mazdának. Az ily módon szépen összeállt csapatot látva persze felmerül a kérdés: hogyan tovább? Erre ad […]