Öröm a Mazda kompaktja

Nem könnyű eligazodni a szabadidőautó-kínálatban, hiszen az elmúlt pár évben ontotta magából a piac – a legegyszerűbb gyártóktól a prémiummárkákig – az emelt hasmagasságú SUV-okat. Ahhoz, hogy össze lehessen egyáltalán mérni képességeiket és tudásukat, nincs jobb megoldás, mint ha egy elismert szakember beleül, és egyesével, egymásután elvégzi ugyanazokat a gyakorlatokat az adott autókkal.

Hello Takumi!

Papíron rendkívül jól mutatott a Mazda CX-5 kínálatában újonnan megjelent Takumi felszereltség, úgyhogy utánajártunk, hogy valóban őszinte örömre ad-e okot az új felszeretség. Két különböző motorral és hajtásképlettel is kipróbáltuk a szabadidő-járművet, természetesen mindkettőt Takumiként.

Hosszú távú kapcsolat

CX-3 tesztautó már kétszer is járt korábban nálunk. Egyszer a legjobban felszerelt dízel, majd a legerősebb benzines változat is tiszteletét tette a Mazdablognál. Bánatukra mindketten automatikus sebességváltóval karöltve érkeztek hozzánk. Már akkor kíváncsiak voltunk, miben lehet más egy kézi kapcsolású változat, a közelmúltban pedig egy hosszú úton ki is próbáltuk.

Nagy dobás

Írtunk már arról, hogy a Los Angeles Auto Show sztárja a Mazdánál valószínűleg a vadonatúj CX-9 lesz, és lám, be is következett a várva várt nap. Ráadásul nem csupán lerántották a leplet az újdonságról, hanem szinte mindent el is árultak róla. Majdnem mindent.

Túl a botoxon

Korábban, amikor nálunk járt a Mazda CX-5 szerettük. Nem is csoda, hiszen rajtunk kívül is sokan voltak ezzel így. Kategóriájában igen jó helyet sikerült kivívnia magának, ami kényelmét, terepjáró képességeit nézve nem is csoda. A legutóbbi ráncfelvarrás pedig azt irányozta elő, hogy a Mazda SUV még jobb lett. Vajon valóban így van?