Futótűzként terjed a világhálón a (rém)hír, hogy az új E10-es normál benzin komoly hibákat okozhat az autók üzemanyag-rendszerében. Az igaz, hogy nem minden alapot nélkülöző információk alapján indultak útnak ezek a hírek, de arról azért szó sincs, hogy a hazai járműállomány nagy része veszélyeztetett lenne. Blogposztunk segítségével rávilágítunk arra, milyen Mazda esetében kell odafigyelni és […]

Új csillag tűnt fel a hazai Mazda márkakereskedő-hálózat egén, mégsem lépett új szereplő a piacra. Hogyan lehetséges ez? A választ a Mazda Dél-Pest bemutatása rejti.

Kis híján három éve követjük nyomon Barátunk újonnan vásárolt Mazda3-asának életét itt a Mazdablogon, és már a 80 ezer kilométernél esedékes karbantartáson esett át a Mazda Centrum újbudai márkaszervizében. A rutinműveleteken kívül csupán egy szoftverfrissítésre volt szükség, mivel az autó továbbra is kiváló állapotnak örvend, és problémamentesen szolgálja Barátunkat.

Mikor is kell olajat cserélni a Mazdánk motorjában? Na és a váltóban? Mekkora legyen hátul a keréknyomás, ha a horvát tengerpartig autópályán megyünk, és két gyerek ül hátul, meg rengeteg csomag? Melyik biztosítékot kell ellenőrizni, ha nem akar mozdulni a külső tükör? Megannyi apróság, amire ugyan megtaláljuk a választ egy-két telefonhívással, vagy a kezelési útmutató […]

Újabb említésre méltó esemény történt barátunk Mazda3-asával. A jármű alig több mint ötezer kilométert futott, és máris túlesett az első szervizelésen az Autó Mirainál! Persze meghibásodásról vagy műszaki problémáról szó sincs, az autó hibátlanul teszi a dolgát, csupán az első „nullrevíziós” olajcseréről. Minden új motorban javasolt az első néhány ezer kilométer után lecserélni az olajat, […]