Pontosan három év és három hónap kellett ahhoz, hogy Barátunk új kora óta nyomon követett Mazda3-asa elérje a százezer kilométeres futásteljesítményt. Fontos fordulópont ez egy autó életében, régebben ilyenkor fordult át először a kilométer-számláló nullára. Ám Barátunk Mazdája még most is minden szempontból újszerű állapotnak örvend. Nem is volt szükség más beavatkozásra a Mazda Centrum […]

Kis híján három éve követjük nyomon Barátunk újonnan vásárolt Mazda3-asának életét itt a Mazdablogon, és már a 80 ezer kilométernél esedékes karbantartáson esett át a Mazda Centrum újbudai márkaszervizében. A rutinműveleteken kívül csupán egy szoftverfrissítésre volt szükség, mivel az autó továbbra is kiváló állapotnak örvend, és problémamentesen szolgálja Barátunkat.

Amióta ismét felélénkült a külföldi használt autó láz, sorra jelennek meg a különböző médiafelületeken elrettentő történetek, vagy olyan sztorik, ahol olcsón vásárol a szerző autót, aztán rengeteg baja van vele. Ha valaki ilyen sztorit keres, nem biztos, hogy érdemes tovább olvasni, itt ugyanis nem „orbitális szívásról” lesz szó.

Legutóbb nyitva hagytunk egy kérdést Barátunk új kora óta figyelemmel kísért Mazda3-asának 60 ezer kilométeres szervizlátogatása kapcsán, amelyre a Mazda németországi központjától vártuk a választ. Karácsony előtt pozitív visszajelzés érkezett, vagyis jóváhagyták a motoros behajtáskor néha akadozó bal oldali visszapillantó tükör garanciális cseréjét. Barátunk pedig a Mazdacentrum Budafoki úti márkaszervizében elvégeztetett műveletet egy tolatássegítő radar […]

Habár olykor egy-egy hosszabb utazás, kirándulás kapcsán írunk Barátunk új kora óta nyomon követett Mazda3-asával szerzett tapasztalatairól – mivel rendkívüli események szerencsére nem zavarnak bele a dolgos hétköznapokba –, most nem egy wellness-hétvégéről számolunk be. Ezúttal az autó egészségmegőrzése került napirendre, ugyanis eljött a 60 ezer kilométernél előírt karbantartás ideje.

Legutóbb egy márciusi síút alkalmával számoltunk be Barátunk kedvező tapasztalatairól és kellemes kalandjairól a Mazda3-asával, amelynek életét új kora óta, azaz közel két éve kísérjük figyelemmel itt, a Mazdablogon. Most ismét Ausztriában jártak, ám ezúttal egy rövidebb őszi túrázás volt a cél Stájerországban.

A Mazdablog rendszeres olvasói már ismerhetik annyira csapatunkat, hogy tudják: több idősebb Mazda is van közvetlen környezetünkben. Tavaly ősszel egy érdekes kísérlet alanya is hozzánk került és most, hogy eladtuk, következzenek a tapasztalatok.

Újabb közös kalandon van túl Barátunk és Mazda3-asa, amelynek sorsát új kora óta követjük nyomon itt, a Mazdablogon. Ezúttal egy szezonvégi síúton vettek részt együtt az osztrák Alpokban, Murauban, ami több új tapasztalattal is szolgált Barátunk számára.

Természetesen csak képletesen tette meg első körét bolygónk körül barátunk új kora óta figyelemmel kísért Mazda3-asa, ám az alig több mint egy év alatt elért 40 ezer kilométeres futásteljesítmény egyúttal azt jelenti, hogy esedékessé vált a második időszakos szervizlátogatás. Barátunk ezúttal is az Autó Mirai Kft. műhelyét kereste fel a művelet elvégeztetésére, ahova mi is […]

Jó ideje nem adtunk hírt barátunk Mazda3-asáról, amelynek pontosan egy évvel ezelőtti átvétele óta követjük nyomon életét, elsősorban az üzemeltetési tapasztalatok szempontjából. Ez egyben jót is jelent, hiszen az autó problémamentesen, rendkívüli események, illetve kellemetlen meglepetések nélkül, maximálisan megbízhatóan teszi a dolgát napról napra, immár több mint 35 ezer kilométerrel a számlálójában. Mostani beszámolónk apropója […]

Röviddel azután, hogy év elején szolgálatba állt barátunk vadonatúj Mazda3 Sport G100 Challenge modellje, közösen elvégeztünk egy üzemanyagfogyasztás-mérést, amelynek részleteit és eredményét itt a Mazdablogon átfogón ismertettük. Már akkor megígértük, hogy nyáron megismételjük ugyanezt a mérést. A közelmúlt eseményeinek fényében pedig még aktuálisabb lett az újabb mérés. Nos, a most kapott eredmény nemcsak a várakozásainkat […]