Majdnem tökéletes

Be kell vallanunk, hogy nagy kedvencünk a Mazda európai zászlóshajója, így nem unatkoztunk azon a héten sem, amikor a harmadik frissített Mazda6 tesztautó járt nálunk. Viszont már kétségtelenül tisztábban láttunk, például azt is, hogy miben érdemes még fejlődnie a típusnak. Plusz összevetettük a konkurenseivel.

Stíluskülönbség

Kombi karosszériával is nálunk vendégeskedett az új Mazda6, egy egészen más felszereltséggel és motorral, mint az először próbált négyajtós. Meglepődtünk, mennyi változást eredményezett ez a pár „apróság” a Mazda6 karakterében.

Takumi másképp

Legkisebb SUV típusánál is meglépte a Mazda azt, amit a Mazda2 kínálatában már láthattunk: újraértelmezte a Takumi felszereltséget a CX-3 esetében is. Lássuk, hogyan sikerült.

Sen és Ultrasuede

Elsőként dízelmotorral próbálhattuk ki a Mazda6 megújult változatát, amit már igazán nagyon vártunk. Előzetesen annyit elárulhatunk, hogy nem is csalódtunk a régi-új Mazda6 alaposabb megismerése után.

Újra a csúcson

Leggazdagabb kivitelében próbálhattuk a Mazda CX-3 megújult változatát. Revolution Top, összkerékhajtás, automatikus váltó, 150 lóerő. Mi kellhet még? Kiderül a tesztből.

Az olaj útjai

Kivizsgálást kezdeményezett a japán közlekedésügyi minisztérium a Mazda üzemanyag-fogyasztás és károsanyag-kibocsátás mérési hitelességéről. Az eredmények mellett arról is írunk az alábbiakban, hogy olajégető típusaival milyen terveket sző a Mazda.

Nem Takumi, Nappa

Ránézésre csak kárpitozásában tért el a legutóbb nálunk járt Mazda MX-5 RF tesztautó a tavalyi debütálásakor kapott manuális váltós példánytól. Azért mi alaposabban megvizsgáltuk, és nem eredménytelenül. Még újat is tudott mutatni számunkra.