Amikor először hallottunk arról, hogy új Mazda3 érkezik, akkor kíváncsian vártuk, milyen karosszériaváltozatokat hoz majd magával. Csapatunk több tagja titkon remélte, hogy érkezik majd egy sportkombi, ami valahol logikus lépés lett volna, hiszen a Mazda6 esetében sokan szeretik azt a kivitelt. Nos, az egyelőre nincs, továbbra is van viszont klasszikus Sedan.

Előző bejegyzésünkből megtudhattátok, milyen együtt élni az eddigi utolsó MPS Mazdával. Csapatunk tagja most azt is elárulja, milyen típushibákra, szervizköltségekre számíthat az, aki belevág a legendás MZR 2.3 DISI Turbo motorral szerelt Mazda fenntartásába.

Aki rendszeres olvasója a Mazdablognak, már ismeri csapatunk egyik projektautóját, ezt a 2009-es, BL sorozatú MPS-t. A jó erőben lévő Mazdáról azonban közel egy éve nem olvashattunk, legalábbis egészen eddig. Most ugyanis újabb tapasztalatok jönnek, ráadásul ismét két részletben!

Az ősz beköszöntével sikerült végre megkaparintanunk a jubileumi kivitelek egyikét. Az MX-5 30th Anniversary Edition 0044-es sorszámú RF változata majd egy hetet töltött nálunk. Elöljáróban annyit bocsátanánk előre: kellemes hét volt.

„Ezt az autót már láttam itt” – gondolhatja, aki csak a képre pillant és igaza is van, hiszen idén tavasszal elsők között próbálhattuk ki a CX-5 ráncfelvarrott változatát. Ezúttal arra voltunk kíváncsiak, hogy az első feladata teljesítése után, közel az első szervizciklushoz, milyen állapotban van a Mazda népszerű SUV-modellje.

Teljesítményével is a prémiummárkák roadsterei közé emelkedett a könnyű és virgonc Mazda MX-5. Így, a típusfrissítés óta immár 184 lóerős kétliteres modell tehát a lóerők tekintetében is összevethetővé teszi a német triumvirátus tagjaival a Mazda roadsterét. Lássuk, hogyan áll helyt!

Ismét nálunk járt egy új Mazda3 tesztautó, az előzőnél gazdagabb felszereltséggel. Ennek köszönhetően találtunk még néhány érdekességet a Mazda új büszkeségének fedélzetén. Vajon illenek ezek a márka prémiumtörekvéseihez? Az alábbiakból megtudhatod.

Végre hozzánk is eljutott a Mazda MX-5 RF frissített, erősebb változata, a 184 lóerős, kétliteres benzinmotorral. Imádtuk, élveztük, ajánljuk.

Ahogy lenni szokott, egymást túllicitálva jelennek meg a Mazda típusaiban az újdonságok, némi típusfrissítés formájában. Most a CX-5 aktuális nemzedékének megújult változatát próbáltuk ki.

Sokat pedzettük már a Mazda prémiummá válásának témakörét, az új Mazda3 kipróbálásával viszont a részünkről lezártnak tekintjük a dolgot. Szerintünk képes a márka teljes értékű prémiumtermék előállítására, és az új Mazda3 éppen ilyen.