Revans

Bátorkodtuk azt a kijelentést tenni legutóbbi tesztünkben, hogy az új CX-5 kiválósága talán még az európai zászlóshajónak tekinthető Mazda6 képességeit is felülmúlja. Bátorságunkért meg is kaptuk a „magunkét” – mégpedig egy Mazda6 kombi formájában. Lássuk hát, melyik típus tekinthető inkább a Mazda zászlóshajójának.

Így az igazi

Ismerkedésünk a Mazda MX-5 RF kivitelével fordítottra sikerült. Hiszen a végére illik hagyni a desszertet, mi mégis először a drágább, automatikus váltós modellt próbálhattuk ki, és csak most kaptuk kezeink közé a kézi váltós változatot. Persze felszereltségében ez sem éppen alapkivitelű, de nem is ez a lényeg.

Feljebb lépett

Elszántan dolgozik a Mazda azon, hogy igazán elismert „prémiummárkává” váljon. Az új CX-5 újabb példája annak, hogy nem csak a marketinggépezet dolgozik ezen a Mazdánál, hanem valóban érdemi munka folyik a háttérben is.

Csokisan az igazi

Már pusztán megjelenésével kiemelkedik a CX-3 a kis SUV típusok közül, a Mazda mégis úgy tudott rajta finomítani, hogy az még csak ráncfelvarrásnak sem nevezhető. Az új Takumi kivitel igazi telitalálat.

Hangulatvadász

Teljesen új ügyfélkört szólít meg a Mazda az MX-5 RF automatikus váltóval ellátott kivitelével. Legalábbis ott, ahol eddig nem kínálták az MX-5 előző generációjának acéltetős változatát kuplungpedál nélkül, vagyis például hazánkban. Lássuk, miért gondoljuk így.

Elnémetesedett?

Vajon mi ugrik be elsőre egy friss Mazda3 kapcsán? Egyrészt a vezetési élmény, másrészt az autó magával ragadó látványa. A mai napig így vagyunk ezzel, pedig naponta látunk mindenféle Mazdát. Ezért is döbbent rá meglepődve csapatunk egyik tagja, hogy valójában még nem vezette az aktuális Mazda3-at. Azóta már igen, és alább meg is osztja tapasztalatait.

Másképp van vele az erő

A Mazda6 kombi változata már többször megfordult nálunk. Benzines erőforrást kombi karosszériával azonban még soha nem próbáltunk. Egészen eddig, mert néhány hete a legerősebb benzines került a kezeink közé. A klasszikus bemutató helyett viszont most a hajtásláncra koncentrálunk.

Lift helyett lépcső

Néhány héttel ezelőtt már bemutattuk Nektek a Mazda3 megújult, ötajtós változatát. A kronológiához hozzátartozik, hogy az és mostani bejegyzésünk főhőse egymásután jártak nálunk. A lépcsőshátú változatot ötajtós társánál is jobban vártuk, hamarosan el is áruljuk, hogy miért.