A Mazdablog rendszeres olvasói már ismerhetik annyira csapatunkat, hogy tudják: több idősebb Mazda is van közvetlen környezetünkben. Tavaly ősszel egy érdekes kísérlet alanya is hozzánk került és most, hogy eladtuk, következzenek a tapasztalatok.

Őszintén szólva eddig még talán egyik tesztautót sem vártuk ennyire, mint a CX-3 dízel változatát. Ez több tényezőből adódott. Egyrészt érdekesnek ígérkezett maga a konstrukció, másrészt az új, 1,5 literes dízel erőforrással is ez volt az első találkozásunk.

Korábban, amikor nálunk járt a Mazda CX-5 szerettük. Nem is csoda, hiszen rajtunk kívül is sokan voltak ezzel így. Kategóriájában igen jó helyet sikerült kivívnia magának, ami kényelmét, terepjáró képességeit nézve nem is csoda. A legutóbbi ráncfelvarrás pedig azt irányozta elő, hogy a Mazda SUV még jobb lett. Vajon valóban így van?

Úgy tűnik, az utóbbi években nagyon jó úton halad a Mazda – ezt a mondatot sokszor olvashatták mostanság azok, akik követik a márka életét. Nem véletlen, hogy szárnyalnak az eladások, Európa-, sőt világszerte. A konkurencia eközben kerek szemekkel figyeli, hogy mi történik a különc japánok házatáján. Most a Mazda2 segítségével megpróbálunk rávilágítani az okokra.

Akár egy tehergépjármű hajtásképletéről is szólhatna a következő bejegyzés a cím alapján, de minden Mazda rajongó megnyugodhat, nem arról írunk a következőkben. Egy számunkra sokkal érdekesebb főszereplője van a mostani bejegyzésnek, mégpedig a Mazda6 új, négykerék-meghajtású kivitele.

Nagyon vártuk már az első frissített Mazda6 tesztautót, ami kezeink közé került. Leginkább azért, mert érdekes kombinációnak ígérkezett, hiszen sosem járt még nálunk sem lépcsőshátú, sem benzines erőforrással szerelt változat a Mazda zászlóshajójából.

Természetesen csak képletesen tette meg első körét bolygónk körül barátunk új kora óta figyelemmel kísért Mazda3-asa, ám az alig több mint egy év alatt elért 40 ezer kilométeres futásteljesítmény egyúttal azt jelenti, hogy esedékessé vált a második időszakos szervizlátogatás. Barátunk ezúttal is az Autó Mirai Kft. műhelyét kereste fel a művelet elvégeztetésére, ahova mi is […]

Tavaly év végén szép csöndben új típus jelent meg a Mazda palettájának csúcsán Magyarországon. A diszkrét csend azóta is tart, ami bizonyos szempontból érthető, hiszen a CX-9 egyáltalán nem új típus. Tőlünk nyugatabbra és keletebbre is piacon van már évek óta.

Már megszokhattátok, hogy a Mazdablog bejegyzései között megtalálhatjátok a Mazda Centrum közösségi oldalának nyertesit, illetve az Ő beszámolójukat egy-egy tesztútról. Legutóbb Zahorecz Attila, 32 éves tervezőmérnök nyert tesztlehetőséget, így következzenek az Ő gondolatai a Mazda CX-5-ről.

Mindenki ismeri azt az érzést, amikor ikrekkel beszélget és rádöbben mennyire különböző egyéniség a két ember? Ha nem akkor azért, ha pedig igen akkor azért érdemes tovább olvasni…

Egy márkablognál joggal érheti az a vád a szerzőket, hogy elfogultak. Mi éppen ezért igyekszünk szem előtt tartani az objektivitást, mint legfőbb erényt. Ha ebből az adódik, hogy negatívumokat is fel kell sorolni az adott autóról, ám legyen, megtettük ezt már korábban is. A CX-5 azonban olyan tapasztalatokkal gazdagított, amelyekre én magam sem számítottam.