Kétszázhetvennel több lett, maradhat?

Az MX-5 japán mérnökei most alighanem rosszallóan csóválják a fejüket, hiszen ők nagyon másképp gondolták el a tökéletes autót, de valljuk be, egyszer mindannyian kipróbálnánk egy 430 lóerős, V8-as motorral szerelt változatot, ha másért nem, hogy megtudjuk, milyen érzés rettegni a kormány mögött.

Agymenés

Kétségtelen, hogy a Mazda MX-5 a valaha gyártott legnépszerűbb roadster, és ezzel együtt persze sok tuningőrült fantáziáját megmozgatta már az elmúlt bő negyed században. Ismét extrém MX-5 modellek következnek.

Botrány!

Másik motort tenni egy Wankel-motoros Mazdába? Már a kérdés is botrányos! Pedig, bizony, mi is hallottunk már hazai Mazda-rajongó szájából olyan szégyenteljes kijelentést tenni, hogy ő aztán nagyon szívesen elfogadna egy RX-8-t – a gyári helyett mondjuk egy jófajta kétliteres motorral. Még jó, hogy ilyen nincs, viszont az alábbiakban még durvább beavatkozást mutatunk.

Repülő Miata

Láthattunk már példát arra, hogy az öreg MX-5 nem vén MX-5, sőt képes megtréfálni nála fiatalabb társait is. Nem kell hozzá sok, csak egy kis leleményesség, jó sok munkaóra és egy ügyes csapat, aki „repülővé” alakítja a Mazda látszatra továbbra is „ártatlan” roadsterét.