Egy adott témában jártas szakértőnek mindent elmond például egy műszaki adat a szóban forgó szakterülettel kapcsolatban. A laikusoknak viszont akár a hosszas magyarázat is kevés, ha nem látják, miről beszélnek nekik. Így lehet ez az autók világában is, és minden bizonnyal ezért mutatta meg szemléletesen a Mazda, hogy a gyakorlatban mit jelent az egyenletes tömegelosztás.

Vezetni öröm – tudja ezt mindenki, aki valaha is ráérzett az ízére. Persze nem a dugóban ácsorgás élvezetes, ugyanakkor nem is kell hozzá bukósisak és verseny overál, hogy autózzunk egy jót. Megfelelő autó azonban szükséges, erről szól a Mazda reklámja is.

Érezted már Te is a kínzó vágyat, hogy egy Mazda Cosmo büszke tulajdonosaként kanyarogj a Wankel-motoros legendával, mondjuk valamelyik csinos hegyvidékünkön? Abban viszont majdnem biztosak vagyunk, hogy nem szeretnéd egy miniállam éves költségvetését rááldozni a kevés kifogástalan állapotú Cosmo egyikére. Akkor elég egy MX-5 re szert tenni!

Gumifüst, bömbölő motorok, gyönyörű nők, hangos zene… ja és még több gumifüst. Szűkszavúan így jellemezhető a driftversenyek világa, ahonnan persze a Mazda sem hiányozhat. Most megmutatjuk eme szubkultúra legújabb hirosimai csodamasináját!

Megérkezett az új MX-5! No nem a kereskedésekbe, hanem a Forza Horizon 2 videojáték járműparkjába. Ezen túlmenően azonban egy szerencsés játékoshoz is begurulhat, mégpedig a leggyorsabbhoz…

Hamar begyűjtötte a piros pontokat a Mazda három elsőse, hiszen közülük még csak az egyik érkezett meg a magyar piacra. Így viszont elmondható, hogy a márka mindhárom új típusának formatervi munkáját hivatalosan is elismerte a szakma. Gratulálunk!

Variációk egy témára is lehetne a cím, és valóban szigorúan csak a téma egyezik, mert a Mazda MX-5 több generációja is feltűnik az alábbi sorok között. Mindebből pedig tökéletes összefoglalót kapunk arról, mennyire sokoldalú jármű a Mazda népszerű kis roadstere.

Ugyan már ki is próbálhatták a legszerencsésebbek, sokkal többet azért most sem tudunk a Mazda vadonatúj MX-5 típusáról. A műszaki táblázat alján is felhívják a figyelmünket, hogy ezek csak előzetes adatok, amelyek még változhatnak.

Autónk légviszonyainak javítása érdekében biztosan hasznos lenne, ha az utastérben is tartanánk néhány szobanövényt, mint otthon a nappaliban. Persze ez nem reális, viszont a környezetünk terhelésének enyhítésére folyamatosan törekvő Mazda megint kidolgozott valamit, amivel tisztábban élhetünk – és tulajdonképpen növényt raktak az autóba.

Akik szeretik az autósportot, a dugóhúzó szó hallatán előbb gondolnak Laguna Secára, mint egy palack bor felnyitására. Aki pedig emellett még a Mazdákat is kedveli, néhány éve már kimondottan zarándokhelyként tekint a kaliforniai versenypályára.

Tökéletes versenyautó alapként is szolgál a történelem legkelendőbb roadstere a Mazda MX-5. Ezt kihasználva világszerte rengeteg versenypályán megfordultak már a roadster alapjaira épített versenyautók, sőt egész kupasorozatok. Felmerül tehát a kérdés: hol fog versenyezni az MX-5 negyedik generációja?