„Ezt az autót már láttam itt” – gondolhatja, aki csak a képre pillant és igaza is van, hiszen idén tavasszal elsők között próbálhattuk ki a CX-5 ráncfelvarrott változatát. Ezúttal arra voltunk kíváncsiak, hogy az első feladata teljesítése után, közel az első szervizciklushoz, milyen állapotban van a Mazda népszerű SUV-modellje.

Egyre közelebb kerülünk a Mazda legújabb típusához, a vadonatúj CX-30 szabadidő-autóhoz. A legszerencsésebbek ki is próbálhatták, itthon pedig már rendelhető a Mazda CX-30. Az újdonság különc elnevezése arra is utal, hogy a márka teljes SUV-palettájában változások várhatók. Vajon mire számíthatunk a CX-30 alapján?

Leggazdagabb kivitelében próbálhattuk a Mazda CX-3 megújult változatát. Revolution Top, összkerékhajtás, automatikus váltó, 150 lóerő. Mi kellhet még? Kiderül a tesztből.

Kissé megújulva folytatja pályafutását a tavaly bemutatott Mazda CX-5. Miért nyúltak máris hozzá a Mazda mérnökei a legfrissebb típushoz? Természetesen azért, hogy még jobb legyen, és ennek megvalósulását alá is támasztják az IIHS szakemberei.

Japánban már piacra dobta a Mazda a CX-3 megújult változatát. A frissülés eredményeként egy meglepetés is napvilágra került a márka legkisebb SUV típusában.

New Yorkban debütált a Mazda CX-3 felfrissített változata. A márkától megszokott módon, a kis Mazda SUV elsősorban műszaki tartalmát tekintve újult meg, így továbbra is nagyokat idéző a tudása.

Az alapváltozat és a dízel után az új Mazda CX-5 csúcsváltozatát is tesztre fogtuk. Néhány együtt töltött nap után már-már megkérdőjeleztük a Mazda6 elsőségét a márka hierarchiájában.

Mi még csak álmodozhatunk egy hétüléses új Mazdáról, pedig a világ egyre több fertályán válik már ez valósággá. Ráadásul még csak nem is a CX-9 jóvoltából.

Az első generációs CX-5 több hosszú út során is társunk volt. Itt volt hát az ideje, hogy az utódot, a Mazda kínálatának legfrissebb tagját is próbára tegyük egy hosszabb túra során. Tanulságos utazás következik hegyen-völgyön, árkon-bokron keresztül.

Elszántan dolgozik a Mazda azon, hogy igazán elismert „prémiummárkává” váljon. Az új CX-5 újabb példája annak, hogy nem csak a marketinggépezet dolgozik ezen a Mazdánál, hanem valóban érdemi munka folyik a háttérben is.

Töréstesztnek vetette alá az amerikai IIHS a legnagyobb Mazdát. A CX-9 eredménye azért is érdekes, mert műszakilag az új CX-5 közeli rokona.