Ahogy már korábban is említettük, érezte a Mazda, hogy nem teljesen kerek a motorpaletta. A G122 és az X180 erőforrások között lévő űrt hivatott betölteni a G150, vagyis az erősebb Skyactiv motor. Érkezése azonban más változásokat is hozott, így például azt, hogy az alapmotor és az automatikus váltó párosa el is tűnt. Vagyis, ha ilyen […]

Nem mindennapi, mondhatni hiánypótló videót találtunk a Youtube felületén a minap. Egy Soul Red CX-5 látható benne, amint a legváltozatosabb akadályokat győzi le épp a vadonban.

„Ezt az autót már láttam itt” – gondolhatja, aki csak a képre pillant és igaza is van, hiszen idén tavasszal elsők között próbálhattuk ki a CX-5 ráncfelvarrott változatát. Ezúttal arra voltunk kíváncsiak, hogy az első feladata teljesítése után, közel az első szervizciklushoz, milyen állapotban van a Mazda népszerű SUV-modellje.

Egyre közelebb kerülünk a Mazda legújabb típusához, a vadonatúj CX-30 szabadidő-autóhoz. A legszerencsésebbek ki is próbálhatták, itthon pedig már rendelhető a Mazda CX-30. Az újdonság különc elnevezése arra is utal, hogy a márka teljes SUV-palettájában változások várhatók. Vajon mire számíthatunk a CX-30 alapján?

Leggazdagabb kivitelében próbálhattuk a Mazda CX-3 megújult változatát. Revolution Top, összkerékhajtás, automatikus váltó, 150 lóerő. Mi kellhet még? Kiderül a tesztből.

Kissé megújulva folytatja pályafutását a tavaly bemutatott Mazda CX-5. Miért nyúltak máris hozzá a Mazda mérnökei a legfrissebb típushoz? Természetesen azért, hogy még jobb legyen, és ennek megvalósulását alá is támasztják az IIHS szakemberei.

Japánban már piacra dobta a Mazda a CX-3 megújult változatát. A frissülés eredményeként egy meglepetés is napvilágra került a márka legkisebb SUV típusában.

New Yorkban debütált a Mazda CX-3 felfrissített változata. A márkától megszokott módon, a kis Mazda SUV elsősorban műszaki tartalmát tekintve újult meg, így továbbra is nagyokat idéző a tudása.