Talán emlékeztek még Berényi Ritára. Ő nyerte a Mazda Centrum első idei nyereményjátékának fődíját, vagyis ő vihette el egy hétvégére a Mazda zászlóshajóját. Néhány napja arra kértük, hogy foglalja össze az élményeit és Rita eleget is tett a kérésünknek!

Az új Mazda3 ultra-magas szakítószilárdságú acélból készült „teste” nem csupán a karosszériamerevség fokozásáért és az autó tömegének csökkenéséért felel, minden eddiginél biztonságosabb utazási élményt is garantál kormányosa és utasai számára. Ezt támasztják alá a jármű hivatalos törésteszt eredményei is.

Sokan kérdőjelezik meg a (legtöbbször) városi terepjáróként, vagy szabadidő-autóként definiált SUV-k képességeit, ha rendezetlen terepen való közlekedésről esik szó. A Mazda CX-5 már bizonyított a praktikum, a kényelem, és a – SkyActiv technológiának köszönhetően – a hatékonyság tekintetében is, ezért a márka ausztrál csapata a természet lágy ölén tette próbára a kompakt crossovert.

Még másfél hónap sem telt el azóta, hogy forgalomba állt barátunk új Mazda3-asa, máris ötezret mutat a kilométer-számlálója. Ez alatt az átlagos üzemanyag-fogyasztása száz kilométerenként 6,3-6,5 literre adódott a tankolt mennyiségekből számolva, miközben a fedélzeti számítógép rendre, következetesen 0,3 liter/100 kilométerrel nagyobb értéket szokott mutatni a valósnál.

Bár nálunk gyakorlatilag elmaradt idén a tél, a zord kanadai időjárás kiváló helyszínt biztosít arra, hogy egy gépjárműnél a szakemberek felmérjék mennyire felkészülten várhatja gazdája a hideg, csapadékos évszakot.

Kanada egyik legjelentősebb járműpiaci mustrája, a The Car Guide évek óta töretlen népszerűségnek örvend az általuk publikált hírek, vélemények és exkluzív videók szakszerűsége, hitelessége révén. A használt és új járművek legfontosabb adatait és tulajdonságait közlő médium kiemelt figyelmet fordít az összehasonlító tesztekre, amelyekben konkurens típusokat vizsgálnak meghatározott kritériumrendszer alapján. Legutóbbi kisfilmjükben a kompakt kategória képviselői […]

Hogy repül az idő! És a kilométerek! Ede barátunk Mazda3-asa már nem „új autó”, hanem több mint kéthetes, kilométer-számlálója pedig 2000 felett jár. Bizony, Ede sokat közlekedik autójával, ezért is érte meg neki újat venni használt helyett, ahogy azt már a 2. részben ismertettük.

Sorozatunk első részében megismerkedhettetek Edével, aki a közelmúltban – nyolc év együttélés és több mint negyedmillió kilométer után – lecserélte Mazda6-osát. Mostani bejegyzésünkből megtudhatjátok, a budapesti építészmérnök miért döntött egy új Mazda3 mellett! 

Kétségkívül sok mindent megtudhatunk egy új típusról egy teszt során. De a hosszú távú megbízhatóságról, az üzemeltetés gazdaságosságáról, a legkülönfélébb körülmények közötti üzemanyag-fogyasztásról, a mindennapok változatos helyzeteiben nyújtott előnyökről, esetleg hiányosságokról vagy a szervizkiszolgálás színvonaláról csak több év és 100-200 ezer kilométer tapasztalata alapján kaphatunk közel teljes képet. Ezért úgy határoztunk, hogy blogoldalunkon nyomon követjük […]