Jó ideje nem adtunk hírt barátunk Mazda3-asáról, amelynek a megvásárlás pillanatától kezdve nyomon követjük sorsát itt, a Mazdablogon. Ennek egyszerűen csak az az oka, hogy nem történt semmi említésre méltó a járművel. Hibátlanul teszi a dolgát a mindennapokban, kilométerről kilométerre megerősítve barátunk számára, hogy jól döntött.

Kevés más márka értékesítési eredményeiről érdemes szót említeni, mint a Mazda, hiszen az európai újautó-eladások bizony nem éppen biztatóak. A Mazda mégis rekordmértékben tudta növelni eladásait és bevételeit Európában és világszinten egyaránt.

Egy kis aprósággal szeretnénk kedveskedni a Mazda rajongóknak. Ráleltünk ugyanis a Mazda japán oldalának arra a részére, ami sokunk számára hiánypótló szerepet tölthet be. A bejegyzés végén található oldalról ugyanis mobil eszközeitekre, vagy számítógépetekre tölthettek le háttérképeket.

A Mazda történelmét kutatva számos érdekes tényre, és kiemelkedő teljesítményre bukkanhatunk. Mai bejegyzésünkben összegyűjtöttünk 15 olyan különleges információt, amely sokak számára lehet ismeretlen. Legelső, leggyorsabb, legnagyobb Mazdák, és egy kis töri óra a folytatásban. 

Ezen a héten újabb díjat zsebelt be a kompakt Mazda. Nagy testvére után a Mazda3 is begyűjtötte a Red Dot 2014. évi termékdizájn díját.

Az új Mazda3 ultra-magas szakítószilárdságú acélból készült „teste” nem csupán a karosszériamerevség fokozásáért és az autó tömegének csökkenéséért felel, minden eddiginél biztonságosabb utazási élményt is garantál kormányosa és utasai számára. Ezt támasztják alá a jármű hivatalos törésteszt eredményei is.

A közlekedés egyik legnagyobb veszélyforrásaként a koncentráció hiányát, a figyelem elterelődését tartják számon. A navigációs berendezések esetében a hangvezérlés, a kommunikációs eszközök kezelésekor pedig a kihangosító használata csökkenti a jármű vezetőjét terhelő feladatok számát – és az ezekkel járó kockázatot. A Mazda forradalmian új kapcsolódási rendszerének célja, hogy az egyszerű és egységes kezelhetőség révén a […]

Újabb említésre méltó esemény történt barátunk Mazda3-asával. A jármű alig több mint ötezer kilométert futott, és máris túlesett az első szervizelésen az Autó Mirainál! Persze meghibásodásról vagy műszaki problémáról szó sincs, az autó hibátlanul teszi a dolgát, csupán az első „nullrevíziós” olajcseréről. Minden új motorban javasolt az első néhány ezer kilométer után lecserélni az olajat, […]

Még másfél hónap sem telt el azóta, hogy forgalomba állt barátunk új Mazda3-asa, máris ötezret mutat a kilométer-számlálója. Ez alatt az átlagos üzemanyag-fogyasztása száz kilométerenként 6,3-6,5 literre adódott a tankolt mennyiségekből számolva, miközben a fedélzeti számítógép rendre, következetesen 0,3 liter/100 kilométerrel nagyobb értéket szokott mutatni a valósnál.

A Mazda új KODO tervezési filozófiája alapján épített típusok nem csak küllemükben újszerűek, az őket népszerűsítő kampány forradalmasította az interaktív reklámok világát is. Ismerjétek meg a „Game Changers” akciót!

Bár nálunk gyakorlatilag elmaradt idén a tél, a zord kanadai időjárás kiváló helyszínt biztosít arra, hogy egy gépjárműnél a szakemberek felmérjék mennyire felkészülten várhatja gazdája a hideg, csapadékos évszakot.