Az ősz beköszöntével sikerült végre megkaparintanunk a jubileumi kivitelek egyikét. Az MX-5 30th Anniversary Edition 0044-es sorszámú RF változata majd egy hetet töltött nálunk. Elöljáróban annyit bocsátanánk előre: kellemes hét volt.

Végre hozzánk is eljutott a Mazda MX-5 RF frissített, erősebb változata, a 184 lóerős, kétliteres benzinmotorral. Imádtuk, élveztük, ajánljuk.

Ránézésre csak kárpitozásában tért el a legutóbb nálunk járt Mazda MX-5 RF tesztautó a tavalyi debütálásakor kapott manuális váltós példánytól. Azért mi alaposabban megvizsgáltuk, és nem eredménytelenül. Még újat is tudott mutatni számunkra.

Milyen lehet az élet egy Mazda roadsterrel télen? Már, ha nem teljes egészében garázsban vészeli át a leghidegebb hónapokat. Erről szól mostani bejegyzésünk.

Ismerkedésünk a Mazda MX-5 RF kivitelével fordítottra sikerült. Hiszen a végére illik hagyni a desszertet, mi mégis először a drágább, automatikus váltós modellt próbálhattuk ki, és csak most kaptuk kezeink közé a kézi váltós változatot. Persze felszereltségében ez sem éppen alapkivitelű, de nem is ez a lényeg.

Teljesen új ügyfélkört szólít meg a Mazda az MX-5 RF automatikus váltóval ellátott kivitelével. Legalábbis ott, ahol eddig nem kínálták az MX-5 előző generációjának acéltetős változatát kuplungpedál nélkül, vagyis például hazánkban. Lássuk, miért gondoljuk így.

Nemrég számolhattunk be a Mazda ihlette parfüm csomagolásáért bezsebelt díjról, ám azóta újabb elismerés érte a márkát, ráadásul nem is egy. Persze ami jó, azt valóban illik dicsérni.

Jelenlegi teljesítménykínálatát ismerve, sokan biztosan örülnének, ha érkezne még a kétliteres modell „fölé” egy még erősebb MX-5. A Mazda roadsterének tetőmegoldásai tekintetében viszont jó eséllyel kihozták a mérnökök, amit lehet, az MX-5 RF bemutatásával.