Előző bejegyzésünkből megtudhattátok, milyen együtt élni az eddigi utolsó MPS Mazdával. Csapatunk tagja most azt is elárulja, milyen típushibákra, szervizköltségekre számíthat az, aki belevág a legendás MZR 2.3 DISI Turbo motorral szerelt Mazda fenntartásába.

Aki rendszeres olvasója a Mazdablognak, már ismeri csapatunk egyik projektautóját, ezt a 2009-es, BL sorozatú MPS-t. A jó erőben lévő Mazdáról azonban közel egy éve nem olvashattunk, legalábbis egészen eddig. Most ugyanis újabb tapasztalatok jönnek, ráadásul ismét két részletben!

Előző bejegyzésünkben arról olvashattatok, hogy csapatunk egyik tagja hogyan jutott hozzá egy második generációs Mazda3 MPS modellhez. Most pedig azt is elárulja, hogy milyen meglepetések várták őt a használatbavétel után.

Ó, hol vannak már azok az évek, amikor MPS változat készült a Mazda3-ból. Manapság már inkább az új Mazda3 MPS képe lebeg a szemünk előtt, hiszen egyesek tudni vélik, hogy 2016-ban a jelenlegi generációból is érkezik egy ilyen legerősebb kivitel. Most azonban nem erről esik szó az alábbiakban, hanem az előző Mazda3 MPS modellről.

Immár hazánkban is elérhető új Mazda MX-5, amely már bemutatása előtt sokak érdeklődését felkeltette, így például a virtuálisan, azaz csupán a számítógép segítségével tuningoló autóátalakítókét is. Megmutatjuk, mik születtek.