Futótűzként terjed a világhálón a (rém)hír, hogy az új E10-es normál benzin komoly hibákat okozhat az autók üzemanyag-rendszerében. Az igaz, hogy nem minden alapot nélkülöző információk alapján indultak útnak ezek a hírek, de arról azért szó sincs, hogy a hazai járműállomány nagy része veszélyeztetett lenne. Blogposztunk segítségével rávilágítunk arra, milyen Mazda esetében kell odafigyelni és […]

Szinte örök klasszikusként említhető a Mazda modellek árai feletti vita, hiszen vetélytársai többségéhez viszonyítva árpolitikájában kétségtelenül más utat követ a márka. A Mazda3 példáján megvizsgáltuk, mennyire járnak jól a vásárlók, illetve mennyit változott a Mazdák reálértéke az elmúlt években.

  1981 izgalmas év volt. Először szállt fel a Columbia űrrepülőgép, megjelent a Microsoft féle MS-DOS az IBM PC-re, összeházasodott Diana és Károly herceg, de ez mind semmi ahhoz képest, hogy a nagy autókiállítások standjain bemutatkozott a Mazda MX-81 Aria.

Amióta ismét felélénkült a külföldi használt autó láz, sorra jelennek meg a különböző médiafelületeken elrettentő történetek, vagy olyan sztorik, ahol olcsón vásárol a szerző autót, aztán rengeteg baja van vele. Ha valaki ilyen sztorit keres, nem biztos, hogy érdemes tovább olvasni, itt ugyanis nem „orbitális szívásról” lesz szó.

Előrebocsátjuk, nem csak a Mazda MX-5 tulajdonosoknak szól a most következő poszt. Lényegében egy nagyobbacska ugrásra tőlünk fantasztikus kalandban lehet része a hegyi kanyargást kedvelőknek, bármelyik Mazda típussal!

A Mazdablog rendszeres olvasói már ismerhetik annyira csapatunkat, hogy tudják: több idősebb Mazda is van közvetlen környezetünkben. Tavaly ősszel egy érdekes kísérlet alanya is hozzánk került és most, hogy eladtuk, következzenek a tapasztalatok.

Új sorozatot indítunk, amelyben időről időre híres Mazdákat mutatunk nektek. Ezeknek az aukción értékesített járműveknek megvan a saját történetük, ami különlegessé és értékesebbé teszi őket.