Igyekeztünk összeszedni az alábbiakban 2017 legemlékezetesebb pillanatait, bár számunkra igazából minden kedves, ami Mazda. Ezért is szeretünk visszatekinteni így év elején, illetve még távolabbra év közben. Most azonban lássuk, mit hozott 2017 a Mazdának, illetve a Mazda mit hozott a rajongóinak.

Többi japán márkatársával együtt a Mazdát is érik olyan vádak, hogy nem eléggé személyre szabhatók az egyes modellek. Utánanéztünk, és még mi is meglepődtünk, mennyi mindennel egészíthető ki utólag egy-egy Mazda, vagyis a vádak biztosan tévesek. Megmutatjuk, hogy miért.

Az alapváltozat és a dízel után az új Mazda CX-5 csúcsváltozatát is tesztre fogtuk. Néhány együtt töltött nap után már-már megkérdőjeleztük a Mazda6 elsőségét a márka hierarchiájában.

Mi még csak álmodozhatunk egy hétüléses új Mazdáról, pedig a világ egyre több fertályán válik már ez valósággá. Ráadásul még csak nem is a CX-9 jóvoltából.

Az első generációs CX-5 több hosszú út során is társunk volt. Itt volt hát az ideje, hogy az utódot, a Mazda kínálatának legfrissebb tagját is próbára tegyük egy hosszabb túra során. Tanulságos utazás következik hegyen-völgyön, árkon-bokron keresztül.

Elszántan dolgozik a Mazda azon, hogy igazán elismert „prémiummárkává” váljon. Az új CX-5 újabb példája annak, hogy nem csak a marketinggépezet dolgozik ezen a Mazdánál, hanem valóban érdemi munka folyik a háttérben is.

Az amerikai IIHS töréstesztje alapján nem csak az új CX-5 tartozik a legbiztonságosabb SUV modellek közé, hanem a Mazda valamennyi típusa. Ezzel a japán márka ülhet a biztonság trónjára a tengerentúlon.

Töréstesztnek vetette alá az amerikai IIHS a legnagyobb Mazdát. A CX-9 eredménye azért is érdekes, mert műszakilag az új CX-5 közeli rokona.

Legutóbb megvizsgáltuk, hogy pusztán az anyagiak vonatkozásában, milyen ajánlat a Mazda CX-5 második generációja. Most olyan összehasonlító teszteket kerestünk, amelyben már menet közben is kipróbálták az autót. Lássuk, mit tapasztaltak a külföldi tesztelők!

Immár hazánkba is megérkezett a Mazda CX‑5 második generációja. Megnéztük, mit takarnak a számok, azaz mennyire jó vétel az új CX‑5.

Kár, hogy nem rendelhető extra a sátortető a Mazda CX-5-höz, pedig igazán praktikus lenne a sokat kempingezőknek, ugye? Bejegyzésünkben a sátortetős CX-5 prototípusról írunk – csak alacsony termetűeknek.