Őszintén szólva eddig még talán egyik tesztautót sem vártuk ennyire, mint a CX-3 dízel változatát. Ez több tényezőből adódott. Egyrészt érdekesnek ígérkezett maga a konstrukció, másrészt az új, 1,5 literes dízel erőforrással is ez volt az első találkozásunk.

Korábban, amikor nálunk járt a Mazda CX-5 szerettük. Nem is csoda, hiszen rajtunk kívül is sokan voltak ezzel így. Kategóriájában igen jó helyet sikerült kivívnia magának, ami kényelmét, terepjáró képességeit nézve nem is csoda. A legutóbbi ráncfelvarrás pedig azt irányozta elő, hogy a Mazda SUV még jobb lett. Vajon valóban így van?

2015 nem csupán a megújulása éveként vonul be a CX-5 első generációjának történelemkönyvébe. Hanem azért is, mert elkészült az egymilliomodik példány a Mazda népszerű SUV típusából. Ezzel ráadásul majdnem rekorderré vált. Igen, csak majdnem.

Szorosabbra fűzte kapcsolatát a Mazda a Toyotával. Ugyanis hosszú távú megállapodást kötött a Mazda Motor Corporation és a Toyota Motor Corporation. A cél „az erőforrások hatékonyabb kihasználása”. Úgy legyen.

Természetesen csak képletesen tette meg első körét bolygónk körül barátunk új kora óta figyelemmel kísért Mazda3-asa, ám az alig több mint egy év alatt elért 40 ezer kilométeres futásteljesítmény egyúttal azt jelenti, hogy esedékessé vált a második időszakos szervizlátogatás. Barátunk ezúttal is az Autó Mirai Kft. műhelyét kereste fel a művelet elvégeztetésére, ahova mi is […]

Már megszokhattátok, hogy a Mazdablog bejegyzései között megtalálhatjátok a Mazda Centrum közösségi oldalának nyertesit, illetve az Ő beszámolójukat egy-egy tesztútról. Legutóbb Zahorecz Attila, 32 éves tervezőmérnök nyert tesztlehetőséget, így következzenek az Ő gondolatai a Mazda CX-5-ről.

Mindenki ismeri azt az érzést, amikor ikrekkel beszélget és rádöbben mennyire különböző egyéniség a két ember? Ha nem akkor azért, ha pedig igen akkor azért érdemes tovább olvasni…

Korábban részletesen bemutattuk, hogy mennyi kellemes élményt, benyomást és tapasztalatot szereztünk a Mazda3 Sport G 120 tesztautónkkal. A modell sok flottavásárló és bizonyára magánvásárló számára is egyik, ha nem a legfontosabb tulajdonsága, a rendkívüli üzemanyag-takarékossága azonban megér egy külön misét. Fogyasztásmérésünk nagyon sok tanulsággal szolgált, különösen a Mazda3 Sport G 100 modellel összehasonlítva.

A Mazdablog olvasói már többször találkozhattak az új Hármast bemutató posztokkal, hiszen a csapat egyik közeli barátja nemrégiben vásárolt egy G100 modellt. Most viszont a „kezünk közé kaparintottuk” a benzines Mazda3 fivérek közül a középsőt, azaz a G120 változatot. 

Majdnem egymillió példány fogyott a Mazda MX-5 első három generációjából, és jövőre már a negyedik nemzedék érkezik majd a szalonokba. Végre azt is láthatjuk, hogy milyen köntösbe bújt és milyen újdonságokat tartogat a világ legnépszerűbb nyitott kétüléses sportkocsijának legújabb generációja.

Horváth Ádám, 24 éves közgazdász, szabadidejében – ahogy Ő maga fogalmaz – autórajongó. Hat éve rendelkezik jogosítvánnyal, azóta gyakorlatilag napi szinten autózik: – legyen szó éppen rövid bevásárló utakról, vagy hosszabb vidéki túrákról szívesen használom az autót. Ami a mi szempontunkból még fontos információ, hogy Ádám lelkes Mazda rajongó! Ő nyerte a Mazda Centrum legutóbbi […]