Előző bejegyzésünkből megtudhattátok, milyen együtt élni az eddigi utolsó MPS Mazdával. Csapatunk tagja most azt is elárulja, milyen típushibákra, szervizköltségekre számíthat az, aki belevág a legendás MZR 2.3 DISI Turbo motorral szerelt Mazda fenntartásába.

Aki rendszeres olvasója a Mazdablognak, már ismeri csapatunk egyik projektautóját, ezt a 2009-es, BL sorozatú MPS-t. A jó erőben lévő Mazdáról azonban közel egy éve nem olvashattunk, legalábbis egészen eddig. Most ugyanis újabb tapasztalatok jönnek, ráadásul ismét két részletben!

Még hatéves sincs, de már átfordult a kétszázezren Barátunk új kora óta figyelemmel kísért Mazda3 G100 autójának kilométer-számlálója. A nevezetes és sokak által kritikusnak tartott futásteljesítményt egy időszakos látogatás kísérte a Mazda Centrum újbudai márkaszervizében, ahol ezúttal is csak annyit sikerült megállapítani, hogy a jármű állapota továbbra is minden szempontból kiváló.

Hatodik évét tapossa és túljutott a 180 ezredik kilométerén Barátunk új kora óta nyomon követett Mazda3 G100 autója. Így ismét átesett egy időszakos karbantartáson a Mazda Centrum újbudai márkaszervizében, ahol az alapos átvizsgáláson kiderült, hogy továbbra is kiváló állapotnak örvend. Nemrég felmerült ugyan az első váratlan kis hiba, azonban ezt egyszerűen és gyorsan sikerült orvosolni.

Amikor Barátunk megvette új Mazda3 G100 autóját, amelynek életét azóta figyelemmel kísérjük, úgy tervezte, hogy körülbelül 9-10 évig és 300 ezer kilométeres futásteljesítményig tartja meg. Nos, elérkeztünk a feléhez, a jármű januárban lesz ötéves és elhagyta a számlálója a 160 ezer kilométert. Így ismét átesett egy kötelező karbantartáson a Mazda Centrum újbudai márkaszervizében, ám egyéb […]

Előző bejegyzésünkben arról olvashattatok, hogy csapatunk egyik tagja hogyan jutott hozzá egy második generációs Mazda3 MPS modellhez. Most pedig azt is elárulja, hogy milyen meglepetések várták őt a használatbavétel után.

Aki arra számít, hogy most leírjuk, mekkora élmény a Mazda3 G100 modellel száguldozni, annak csalódnia kell. A címben szereplő szám ugyanis arra utal, hogy Barátunk Mazda3-asa, amelynek életét új kora óta nyomon követjük, túlesett a 140 ezer kilométernél esedékes kötelező karbantartáson a Mazda Centrum újbudai márkaszervizében.

Barátunk Mazda3-asa sikeresen túljutott az első műszaki vizsgáján, ami azt is jelenti, hogy immár négy éve követjük nyomon életét. Ez alatt 120 ezer kilométert tett meg, így egyúttal az esedékes kötelező karbantartáson is átesett a Mazda Centrum újbudai márkaszervizében.

Közreadtuk már korábban, milyennek látja egy szerencsés hölgy nyertes a Mazda CX-3 SUV-t egy közösen eltöltött hétvége után. Most arról írunk, hogy csapatunk egyik hölgy tagja milyennek látja saját Mazda2 autóját hét év múltán. Korántsem elfogulatlan sorok következnek.