Tengerentúli debütálása után sikeresen áthajózott Európába, sőt immár a magyarországi márkakereskedésekben is megcsodálható a Mazda3 vadonatúj nemzedéke. A hazai bemutatón mi is ott jártunk az Autó Dél-Pest Gyáli úti márkakereskedésében.

Kinek ne lenne furcsa ismerőse, aki ilyen-olyan okból kilóg az „átlagpolgárok” sorából. Naná, hogy a Mazda-tulajdonosok között is akadnak különcök szép számmal. Mi most néhány tengerentúli Mazda-tulajdonost gyűjtöttünk össze, akik kifejezetten az autóik miatt példaértékűek számunkra.

Amikor Barátunk megvette új Mazda3 G100 autóját, amelynek életét azóta figyelemmel kísérjük, úgy tervezte, hogy körülbelül 9-10 évig és 300 ezer kilométeres futásteljesítményig tartja meg. Nos, elérkeztünk a feléhez, a jármű januárban lesz ötéves és elhagyta a számlálója a 160 ezer kilométert. Így ismét átesett egy kötelező karbantartáson a Mazda Centrum újbudai márkaszervizében, ám egyéb […]

Megérkezett a Mazda3 várva várt negyedik nemzedéke – legalábbis Amerikába. A Los Angeles Auto Show keretében lerántott lepel a KAI tanulmányautó vonalait rejtette. Az alábbiakban arról is írunk, hogy mi található a lemezek alatt.

Előző bejegyzésünkben arról olvashattatok, hogy csapatunk egyik tagja hogyan jutott hozzá egy második generációs Mazda3 MPS modellhez. Most pedig azt is elárulja, hogy milyen meglepetések várták őt a használatbavétel után.

Rendszeres látogatóink már több hasonló bejegyzést is olvashattak a Mazdablog felületén, hiszen nem első alkalommal szereztünk be érdekes Mazda-típust külföldről. Most azonban minden eddiginél különlegesebb modellt kerestünk és találtunk. 

Aki arra számít, hogy most leírjuk, mekkora élmény a Mazda3 G100 modellel száguldozni, annak csalódnia kell. A címben szereplő szám ugyanis arra utal, hogy Barátunk Mazda3-asa, amelynek életét új kora óta nyomon követjük, túlesett a 140 ezer kilométernél esedékes kötelező karbantartáson a Mazda Centrum újbudai márkaszervizében.

Igazságot kerestünk a Mazda3 lélekmelengető vörös – avagy Soul Red – árnyalatú ötajtósa segítségével. Azt vizsgáltuk, hogyan állja meg a helyét a piacon immár ötödik évét taposó Mazda3.

Célegyenesbe fordult a Mazda SKYACTIV-X projektje. Ezt mutatja, hogy a közelmúltban „földi halandók” is beülhettek a prototípus SKYACTIV-X autókba, és kipróbálhatták a jövőt. Hónapokkal ezelőtt még csak „kémfotókat” láthattunk a matt fekete Mazda3 prototípusokról, amelyek már a SKYACTIV-X technológiát hordozzák. Lássuk, mit tapasztaltak, akik kipróbálták.

Igyekeztünk összeszedni az alábbiakban 2017 legemlékezetesebb pillanatait, bár számunkra igazából minden kedves, ami Mazda. Ezért is szeretünk visszatekinteni így év elején, illetve még távolabbra év közben. Most azonban lássuk, mit hozott 2017 a Mazdának, illetve a Mazda mit hozott a rajongóinak.

KAI néven, tanulmány formájában már bemutatták a Mazda3 következő nemzedékét, pedig mi szinte még meg sem szoktuk. Így megváltozott volna a kompakt személyautók piaca, hogy szükséges a Mazda3 frissítése? Utánanéztünk.