Eredetileg most egy olyan bejegyzés következne, ami a Skyactiv-X motorral szerelt Mazda3 Sedan nagyszerű fogyasztásáról szól. Ezeket a terveinket továbbra sem adtuk fel, de amíg legutóbb a havazás tett keresztbe a kísérletnek, most azt szó szerint elfújta a szél.

Blogunkon csapatunk több autóvásárlását is megosztottuk veletek. Most egy újabb következik, csakhogy ez merőben eltérő minden eddigitől. Meseszerű történet következik, amely egyesek számára a nyugalom megzavarására is alkalmas lehet.

Nem mindennapi, mondhatni hiánypótló videót találtunk a Youtube felületén a minap. Egy Soul Red CX-5 látható benne, amint a legváltozatosabb akadályokat győzi le épp a vadonban.

A Mazda3 kapcsán már jó néhány tesztautóval megismerkedhettek a Mazdablog rendszeres olvasói. Legutóbb egy lépcsőshátú járt nálunk a csodamotorral, ezúttal azonban mégsem a karosszéria, hanem az erőforráshoz kapcsolódó hatfokozatú automatikus sebességváltó volt a csomag legérdekesebb része.

Ahogy az elmúlt években már megszokhattátok, összegyűjtöttük Nektek az év legnépszerűbb mazdablogos bejegyzéseit. Őszintén szólva, a toplista egy része igencsak meglepő. Ha lemaradtál ezekről, most egyszerűen pótolhatod!

Amióta kiderült, hogy az új Mazda3-al érkezik meg a Skyactiv motorcsalád legújabb nemzedéke, mindenki ezt várta. És a mindenki ez esetben nem költői túlzás, hiszen az egész iparág elképedve figyelte a Mazdát, aki megalkotta a benzines dízelmotort. A Skyactiv-X valóban különleges, de igazság szerint egyszerre több és kevesebb is ennél!

Amikor először hallottunk arról, hogy új Mazda3 érkezik, akkor kíváncsian vártuk, milyen karosszériaváltozatokat hoz majd magával. Csapatunk több tagja titkon remélte, hogy érkezik majd egy sportkombi, ami valahol logikus lépés lett volna, hiszen a Mazda6 esetében sokan szeretik azt a kivitelt. Nos, az egyelőre nincs, továbbra is van viszont klasszikus Sedan.

Előző bejegyzésünkből megtudhattátok, milyen együtt élni az eddigi utolsó MPS Mazdával. Csapatunk tagja most azt is elárulja, milyen típushibákra, szervizköltségekre számíthat az, aki belevág a legendás MZR 2.3 DISI Turbo motorral szerelt Mazda fenntartásába.

Aki rendszeres olvasója a Mazdablognak, már ismeri csapatunk egyik projektautóját, ezt a 2009-es, BL sorozatú MPS-t. A jó erőben lévő Mazdáról azonban közel egy éve nem olvashattunk, legalábbis egészen eddig. Most ugyanis újabb tapasztalatok jönnek, ráadásul ismét két részletben!