„Ezt az autót már láttam itt” – gondolhatja, aki csak a képre pillant és igaza is van, hiszen idén tavasszal elsők között próbálhattuk ki a CX-5 ráncfelvarrott változatát. Ezúttal arra voltunk kíváncsiak, hogy az első feladata teljesítése után, közel az első szervizciklushoz, milyen állapotban van a Mazda népszerű SUV-modellje.

Teljesítményével is a prémiummárkák roadsterei közé emelkedett a könnyű és virgonc Mazda MX-5. Így, a típusfrissítés óta immár 184 lóerős kétliteres modell tehát a lóerők tekintetében is összevethetővé teszi a német triumvirátus tagjaival a Mazda roadsterét. Lássuk, hogyan áll helyt!

Ismét nálunk járt egy új Mazda3 tesztautó, az előzőnél gazdagabb felszereltséggel. Ennek köszönhetően találtunk még néhány érdekességet a Mazda új büszkeségének fedélzetén. Vajon illenek ezek a márka prémiumtörekvéseihez? Az alábbiakból megtudhatod.

Végre hozzánk is eljutott a Mazda MX-5 RF frissített, erősebb változata, a 184 lóerős, kétliteres benzinmotorral. Imádtuk, élveztük, ajánljuk.

Ahogy lenni szokott, egymást túllicitálva jelennek meg a Mazda típusaiban az újdonságok, némi típusfrissítés formájában. Most a CX-5 aktuális nemzedékének megújult változatát próbáltuk ki.

Sokat pedzettük már a Mazda prémiummá válásának témakörét, az új Mazda3 kipróbálásával viszont a részünkről lezártnak tekintjük a dolgot. Szerintünk képes a márka teljes értékű prémiumtermék előállítására, és az új Mazda3 éppen ilyen.

Ismét dízelmotorral járt nálunk a Mazda6 legfrissebb változata. Ennek kapcsán azon tanakodtunk, hogy vajon benzinégető vagy dízelmotorral választanánk a Mazda zászlóshajóját.

Be kell vallanunk, hogy nagy kedvencünk a Mazda európai zászlóshajója, így nem unatkoztunk azon a héten sem, amikor a harmadik frissített Mazda6 tesztautó járt nálunk. Viszont már kétségtelenül tisztábban láttunk, például azt is, hogy miben érdemes még fejlődnie a típusnak. Plusz összevetettük a konkurenseivel.

Kombi karosszériával is nálunk vendégeskedett az új Mazda6, egy egészen más felszereltséggel és motorral, mint az először próbált négyajtós. Meglepődtünk, mennyi változást eredményezett ez a pár „apróság” a Mazda6 karakterében.

Legkisebb SUV típusánál is meglépte a Mazda azt, amit a Mazda2 kínálatában már láthattunk: újraértelmezte a Takumi felszereltséget a CX-3 esetében is. Lássuk, hogyan sikerült.

Előző bejegyzésünkben arról olvashattatok, hogy csapatunk egyik tagja hogyan jutott hozzá egy második generációs Mazda3 MPS modellhez. Most pedig azt is elárulja, hogy milyen meglepetések várták őt a használatbavétel után.