Ismét dízelmotorral járt nálunk a Mazda6 legfrissebb változata. Ennek kapcsán azon tanakodtunk, hogy vajon benzinégető vagy dízelmotorral választanánk a Mazda zászlóshajóját.

Be kell vallanunk, hogy nagy kedvencünk a Mazda európai zászlóshajója, így nem unatkoztunk azon a héten sem, amikor a harmadik frissített Mazda6 tesztautó járt nálunk. Viszont már kétségtelenül tisztábban láttunk, például azt is, hogy miben érdemes még fejlődnie a típusnak. Plusz összevetettük a konkurenseivel.

Kombi karosszériával is nálunk vendégeskedett az új Mazda6, egy egészen más felszereltséggel és motorral, mint az először próbált négyajtós. Meglepődtünk, mennyi változást eredményezett ez a pár „apróság” a Mazda6 karakterében.

Legkisebb SUV típusánál is meglépte a Mazda azt, amit a Mazda2 kínálatában már láthattunk: újraértelmezte a Takumi felszereltséget a CX-3 esetében is. Lássuk, hogyan sikerült.

Előző bejegyzésünkben arról olvashattatok, hogy csapatunk egyik tagja hogyan jutott hozzá egy második generációs Mazda3 MPS modellhez. Most pedig azt is elárulja, hogy milyen meglepetések várták őt a használatbavétel után.

Tudjuk már, hogy megújult a Mazda MX-5 negyedik nemzedéke. E jeles esemény újra apropót adott, hogy megemlékezzünk az MX-5 egyéb aktualitásairól is.

Elsőként dízelmotorral próbálhattuk ki a Mazda6 megújult változatát, amit már igazán nagyon vártunk. Előzetesen annyit elárulhatunk, hogy nem is csalódtunk a régi-új Mazda6 alaposabb megismerése után.

Leggazdagabb kivitelében próbálhattuk a Mazda CX-3 megújult változatát. Revolution Top, összkerékhajtás, automatikus váltó, 150 lóerő. Mi kellhet még? Kiderül a tesztből.

Kivizsgálást kezdeményezett a japán közlekedésügyi minisztérium a Mazda üzemanyag-fogyasztás és károsanyag-kibocsátás mérési hitelességéről. Az eredmények mellett arról is írunk az alábbiakban, hogy olajégető típusaival milyen terveket sző a Mazda.

Vadító vörös színével és fekete kerekeivel igazi kis ördögfióka a Mazda2 Takumi változata. Még jó, hogy nem csak megjelenésével meggyőző…

Ránézésre csak kárpitozásában tért el a legutóbb nálunk járt Mazda MX-5 RF tesztautó a tavalyi debütálásakor kapott manuális váltós példánytól. Azért mi alaposabban megvizsgáltuk, és nem eredménytelenül. Még újat is tudott mutatni számunkra.