Hármon áll a vásár

Szinte örök klasszikusként említhető a Mazda modellek árai feletti vita, hiszen vetélytársai többségéhez viszonyítva árpolitikájában kétségtelenül más utat követ a márka. A Mazda3 példáján megvizsgáltuk, mennyire járnak jól a vásárlók, illetve mennyit változott a Mazdák reálértéke az elmúlt években.

Dicsőségfal

Kiváló a töréstesztje, a legjobb a kategóriájában, az ideális – többcélú – tanulóautó, a legnépszerűbb típus és a tökéletes választás kutyatulajdonosoknak. Mindezek a Mazda típusaira igazak, mutatjuk is, hogy mi, melyikre.

Egy Mazda élete – Jól tartja magát

Hatodik évét tapossa és túljutott a 180 ezredik kilométerén Barátunk új kora óta nyomon követett Mazda3 G100 autója. Így ismét átesett egy időszakos karbantartáson a Mazda Centrum újbudai márkaszervizében, ahol az alapos átvizsgáláson kiderült, hogy továbbra is kiváló állapotnak örvend. Nemrég felmerült ugyan az első váratlan kis hiba, azonban ezt egyszerűen és gyorsan sikerült orvosolni.

Tényleg prémium

Sokat pedzettük már a Mazda prémiummá válásának témakörét, az új Mazda3 kipróbálásával viszont a részünkről lezártnak tekintjük a dolgot. Szerintünk képes a márka teljes értékű prémiumtermék előállítására, és az új Mazda3 éppen ilyen.

Genf, te csodás!

Naná, hogy a csodás fekvésű svájci város is megér egy blogbejegyzést – például egy utazási blog oldalain. Számunkra viszont most természetesen a Genfi Autószalon és annak Mazda újdonságai miatt oly csodás ez a város.

Hazai pályán

Tengerentúli debütálása után sikeresen áthajózott Európába, sőt immár a magyarországi márkakereskedésekben is megcsodálható a Mazda3 vadonatúj nemzedéke. A hazai bemutatón mi is ott jártunk az Autó Dél-Pest Gyáli úti márkakereskedésében.

Ismeretlen ismerősök

Kinek ne lenne furcsa ismerőse, aki ilyen-olyan okból kilóg az „átlagpolgárok” sorából. Naná, hogy a Mazda-tulajdonosok között is akadnak különcök szép számmal. Mi most néhány tengerentúli Mazda-tulajdonost gyűjtöttünk össze, akik kifejezetten az autóik miatt példaértékűek számunkra.

Egy Mazda élete – Félidőben

Amikor Barátunk megvette új Mazda3 G100 autóját, amelynek életét azóta figyelemmel kísérjük, úgy tervezte, hogy körülbelül 9-10 évig és 300 ezer kilométeres futásteljesítményig tartja meg. Nos, elérkeztünk a feléhez, a jármű januárban lesz ötéves és elhagyta a számlálója a 160 ezer kilométert. Így ismét átesett egy kötelező karbantartáson a Mazda Centrum újbudai márkaszervizében, ám egyéb beavatkozásra ezúttal sem volt szükség.