Ahogy már korábban is említettük, érezte a Mazda, hogy nem teljesen kerek a motorpaletta. A G122 és az X180 erőforrások között lévő űrt hivatott betölteni a G150, vagyis az erősebb Skyactiv motor. Érkezése azonban más változásokat is hozott, így például azt, hogy az alapmotor és az automatikus váltó párosa el is tűnt. Vagyis, ha ilyen […]

Valahogy rosszul bánik velünk az élet, ha a Skyactiv-X motorral szerelt tesztautók kerülnek a kezeink közé. Legutóbb, még februárban a fogyasztásmérésünket viharos szél hiúsította meg, aztán március elején az idei Genfi Autószalont már a koronavírus-járvány lehetetlenítette el. Majd, amikor kieszeltük a „B-tervet”, egy németországi kirándulást, azt ismét az időjárás hiúsította meg.

Eredetileg most egy olyan bejegyzés következne, ami a Skyactiv-X motorral szerelt Mazda3 Sedan nagyszerű fogyasztásáról szól. Ezeket a terveinket továbbra sem adtuk fel, de amíg legutóbb a havazás tett keresztbe a kísérletnek, most azt szó szerint elfújta a szél.